سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش آب بندی نمای ساختمان ها با فوم اسپری پاششی

نظر

در اغلب نمای خارجی ساختمان ها که از جنس سنگ، سیمان یا آجر و یا نماهای شیشه و کامپوزیت می باشد، آب به داخل نفوذ می کند. این نماها جدا از اینکه نوساز یا قدیمی ساز باشند، رطوبت بیرون ساختمان را به داخل ساختمان منتقل کرده و در نتیجه دیوارهای داخلی ساختمان آسیب می بیند و اگر مدت زیادی از این قضیه بگذرد رنگ دیوار و حتی وسایلی که داخل منزل با دیوار تماس دارند را با آسیب روبرو می کند. 

روش آب بندی نمای ساختمان ها با فوم اسپری پاششی

ارزان بودن و سهولت استفاده از ضد آب کننده های پوششی باعث کاربرد گسترده از این محصول شده است. در سطح دنیا معمولا محصولاتی چون رنگ های اکریلیکی و پلیمر هیپای سیلیکونی برای ضد آب کردن استفاده می شود. اندازه ذرات این پوشش دهنده ها بیش از صد نانومتر است که این مسئله باعث می شود نتوانند به داخل منافذ مصالح ساختمانی نفوذ کنند و تنها لایه ای ایجاد می کنند که سطح را بپوشانند و مانع جذب آب شوند . این لایه های پلیمری عمدتا آب گریز هستند ولی باید آن ها را به شکل متناوب استفاده کرد ،نباید آسیب ببینند و باید در مقابل اشعه فرا بنفش هم مقاوم باشند. تحقیقات نشان داده اطمینان پیدا کردن از روکشی با ضخامت یکسان و مورد قبول روی سطح سخت در حین استفاده آسان نیست و این مسئله باعث ایجاد نقاط ضعیف در پوشش می شود . احتمال ترک خوردگی تمام انواع لایه های پلیمری معمولی در برابر اشعه فرابنفش وجود دارد که این خود باعث ترک خوردگی پوشش در طول 2 تا 5 سال می شود و با از بین رفتن خاصیت آب گریزی ،ضد آب سازی بی نتیجه می ماند. استفاده از فوم اسپری برای آب بندی نما ساختمان باعث می شود حجم زیادی از شکاف پر شود و با توجه به فشرده بودن فوم اسپری مانع رشد قارچ و باکتری نیز میشود. همچنین به عنوان یک عایق صدا و حرارت نیز عمل می کند. فوم اسپری قابل سمباده زدن, قابل اندود و برش می باشد که انعطاف این محصول را بالا می برد. برای انتخاب روش آب بندی نما ساختمان و مصالح مورد نیاز باید قبل از انجام کار با کارشناسان ما در تماس باشید تا محل بررسی شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی نما با فوم اسپری آب بندی نما با فوم اسپری, عایق کاری نما پاششی

در برخی موارد کار از چسب کاری برای آب بندی گذشته و شکاف کنار پنجره و چهار چوب ها انقدر زیاد است که با چسب پر نمی شود. در این مواقع بهترین انتخاب استفاده از فوم اسپری پاششی می باشد. این محصول پس از اعمال در شکاف حجم زیادی می گیرد و باتوجه به ساختار فشرده ای که دارد مانع از رشد قارچ ها و باکتری ها می شود. همچنین یک عایق حرارتی و صوتی مناسب برای ساختمان محسوب می شود. شما می توانید در صورت شکاف و یا درز در کناره های پنجره ها و یا برخی دیوار ها از این محصول به عنوان  یک پرکننده و عایق صوتی و حرارتی استفاده کنید.