سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق کاری و آب بندی بتن با پوشش های ضد خوردگی

نظر

خدمات عایق کاری و آب بندی بتن با پوشش های ضد خوردگی : پوشش ها و لاینینگ های ضد خوردگی می بایست به صورت محکم و مطمئن به سطوح بتنی زیر کار بچسبند که در این خصوص سازه بتنی باید طوری ساخته و اجرا گردد که دارای ماکزیمم قدرت نگهداری پوشش و نیز از مقاومت کششی خوبی برخوردار باشد. به طور کلی پوشش ها و لاینینگ های حفاظتی پشتیبان و نگهدارنده خود نمی‌ باشند (به جز لاینینگ داخل پیت ها و مخازن که در آنجا پوشش از یک خود پایداری و ایستایی مناسب برخوردار می باشد) و معمولاً در مقابل تنش های خمشی ضعیف عمل می کنند.

خدمات عایق کاری و آب بندی بتن با پوشش های ضد خوردگی

بنابراین سازه بتنی مسلح باید بتواند تا حد امکان از تغییر شکل های ناشی از بارهای خمشی و ارتعاشی جلوگیری کند همچنین می بایست از ایجاد ترک در بتون که ناشی از نشست و یا انقباض بتون می باشد و نیز بارهای تنشی جلوگیری گردد. با توجه به اینکه پوشش ها و مواد حفاظتی دارای مشخصات فیزیکی بسیار متفاوت با بتون می باشند لذا بارهای وارد بر آن می بایست در نظر گرفته شده و محاسبه گردد. به خصوص زمانی که سازه بتنی تحت تاثیر دماهای بالا قرار می گیرد. سازه های بتنی که در معرض مواد شیمیایی خورنده قرار می گیرند می بایست دارای شرایطی باشند که بتوان بر روی آنها پوشش های ضد خوردگی شامل انواع پوشش های رزینی، کاشی کاری و آجرکاری صد اسید را اجرا نمود. پوشش ها و لاینینگ های ضد خوردگی می بایست به صورت محکم و مطمئن به سطح بتنی زیر کار بچسبند که در این خصوص سازه بتنی باید طوری ساخته و اجرا گردد که دارای ماکزیمم قدرت نگهداری پوشش و نیز از مقاومت کششی خوبی برخوردار باشد.پوشش ضد خوردگی بتن پوشش ضد خوردگی بتن, عایق کاری سازه های بتنی

آماده سازی سطح :

- سطح کار باید خشک و عاری از هرگونه آلودگی و چربی باشد.
- گردوغبار، زنگ و مواد زائد جهت بهبود چسبندگی از روی سطح زدوده شود.
• برای سطوح بتنی :
- حداقل 28 روز از اجرای بتن گذشته باشد.
- هرگونه کیورینگ و روغن قالب و مواد اضافی زدوده شود.
• برای سطوح فلزی:
- توسط سندبلاست 50 تا 70 میکرون از سطح برداشته شود.
- برای حالت غوطه وری محل های جوش و گوشه های تیز، گرد و صاف شوند.
نحوه اجرا
- جزء A و B را با نسبت اختلاط معین، ترکیب کرده و توسط همزن برقی به مدت 2 دقیقه به خوبی مخلوط نمایید..
- توسط قلم مو، پمپ هوا یا ایرلس اجرا شود.
- جهت رقیق سازی از حلال مخصوص می توان استفاده نمود.
- جهت سطوح در معرض خوردگی شدیدتر، در دو لایه با ضخامت 400 میکرون اجرا شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.