سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و اجرای چسب درزگیر شیشه پنجره های نمای ساختمان

نظر

نصب و اجرای چسب درزگیر شیشه پنجره های نمای ساختمان : چسب سیلیکونی و درزگیر که همان چسب آکواریوم می باشند برای پر کردن درز پنجره و آب بندی شیشه, درزگیری بین شیشه و فرم, حفره های روی نما , آب بندی کاشی کاربرد دارند. نکته مهم برای آب بندی پنجره های نما و آب بندی شیشه نمای ساختمان اینست که سطح مورد نظر حتما باید با دستمال مرطوب پاکسازی شود. زیرا گرد و غبار باعث این میشود که چسب سطح مورد نظر را به خوبی پر نکند و چسبندکی ایجاد نمی شود و همین باعث می شود که آب بندی به خوبی انجام نشود.

نصب و اجرای چسب درزگیر شیشه پنجره های نمای ساختمان

برای پاکسازی بهتر می توان از مواد بنزین و حلال های مختلف استفاده کرد. و بعد از گذشت 15 دقیقه آنرا با دستمال خشک پاکسازی کرد و در مرحله بعدی عمل آب بند کردن سطوح را انجام داد. پنجره های نما معمولا به دلیل داشتن درز , دمای داخل ساختمان متعادل نمی شود. به این صورت که یا زیاد کردن بخاری در فصل سرما احساس سردی و در فصل گرما با زیاد کردن کولر احساس گرما می کنید. همچنین وقتی بارندگی پیش می آید از درز پنجرها آب به داخل وارد, و نواحی آن دچار نم زدگی می شود. برای عایق کردن پنجره ها می توان از چسب پلی اورتان و چسب سوپر سیلیکون استفاده کرد.

مزایا خمیر درزگیر آب بندی :

  1.     مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ آب و رطوبت.
  2.     مقاوم در برابر فشارهای حجمی هیدرواستاتیک.
  3.     آب بندی منفی و مثبت سطوح.
  4.     ایجاد پیوند قوی با سیمان، سنگ، کاشی و سرامیک.
  5.     چسبندگی فوق العاده با آهن ، چوب ،شیشه، انواع لوله فلزی.
  6.     سختی بالا در برابر سایش های فیزیکی.
  7.     مقاومت در برابر UV خورشید و کلیه عوامل جویی.
  8.     مقاومت در مقابل شوینده ها و اسیدها و حفظ رنگ و ظاهر زیبا در طول زمان.
  9.     غیر قابل اشتعال و تحمل دمای +350 تا -65 درجه سانتیگراد.
  10.     بدون بو و کاملا بهداشتی و نیز بدون عوارض زیست محیطی و شیمیایی.
  11.     ضد خزه، جلبک و باکتری.
  12.     اجراء آسان توسط افراد عادی.

خمیر درزگیر شیشه خمیر درزگیر شیشه, چسب درزبندی پنجره نما

درزگیر های سیلیکونی مولتی سیل محصولی تک جزیی با سیستم خشک شدن اسیدی است که برای انجام طیف گسترده ای از امور درزگیری و شیشه بری مورد استفاده قرار می گیرد. این درزگیر برای سطوح نامتخلخل مصالح رایج ساختمانی مناسب است . این محصول درزگیری بسیار قوی برای جلوگیری از عبور هوا از فواصل و منافذ موجود در درب و پنجره های ساختمانی می باشد بر اساس فناوری نانو تولید شده است . جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات درزبندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.