سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ایزوگام فویل دار دلیجان جهت عایق بندی رطوبتی

نظر

خرید ایزوگام فویل دار دلیجان جهت عایق بندی رطوبتی : ایزوگام فویل دار یکی از انواع ایزوگام‌ تولیدی هیرمان دلیجان موجود در بازار است؛ ایزوگام فویل دار ساختار آن شبیه انواع ایزوگام ها از دو لایه نمدی داشته و با قیر یکپارچه شده تفاوت آن روکش آلومینیومی آخر پرس می شود. ایزوگام فویل دار شرق هیرمان می تواند در عایق نمودن دیواره های خارجی و بام ها مورد استفاده قرار گیرد. فویل آلومینیوم به کار رفته در لایه بیرونی ایزوگام زیبایی خاصی به ایزوگام می دهد و از تابش اشعه های آفتاب پیشگیری می کند.

خرید ایزوگام فویل دار دلیجان جهت عایق بندی رطوبتی 

فویل آلومینیومی به صورت وارداتی است نوسانات قیمت آن به صورت مستقیم بر روی قیمت ایزوگام اثر دارد. ایزوگام فویل دار دلیجان محصولات ایزوگام تولیدی شرکت ما با ضخامت 3 تا 5 میلیمتر متشکل از چند لایه حامل مستحکم بوده که با قیر پلیمری یکپارچه گردیده است.به منظور اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اصلاح کننده های APP به همراه ترکیبات دیگر جهت ایجاد خواص مطلوب در محصول نهایی استفاده می گردد. محصولاتی که در ترکیب قیری آن ها از APP  (اتکتیک پلی پروپیلن) استفاده شده به ایزوگام نوع A معروف هستند. افزودن پلیمر به قیر سبب افزایش عملکرد آن و ایستادگی در دمای بالا (120+) و مقاومت در مقابل شکست در سرما (10-) و همچنین بهینه شدن چسبندگی و انعطاف پذیری قیر می گردد. به منظور کاهش آثار مخرب اشعه UX آفتاب و صدمات مکانیکی به محصول نصب شده و نیز جدایش کافی لایه های رول قبل از نصب، از پوشش های سیلیس، پودر تالک، روکش فیلم پلی اتیلن، فویل آلومینیوم و یا فویل طرح دار استفاده شده است.

ایزوگام فویل دار دلیجان ایزوگام فویل دار دلیجان, انواع ایزوگام عایق بندی

فویل موجود بر روی ایزوگام هیچ تاثیری بر کیفیت آن ندارد، تنها به این دلیل است که موجب زیبایی آن‌‌‌‌ می‌شود و زیبایی یکی از ویژگی‌‌‌های ایزوگام فویل‌ دار است. وجود فویل بر روی ایزوگام باعث‌‌‌‌ می ‌شود که زمان‌‌‌هایی که تابش نور خورشید بسیار شدید است، فویل که روی ایزوگام است نور را منعکس کند و از شل شدن ایزوگام و از هم گسیختگی آن جلوگیری کند. ایزوگام فویلدار هنگامی که بر پشت بام نصب می شود خاصیت رسانایی دارد به همین دلیل هنگامی که بارش باران اتفاق می افتد مخصوصا اگر رعد و برق نیز وجود داشته باشد رفت و آمد بر روی آن می تواند بسیار خطرناک باشد به همین دلیل در چنین مواقعی باید تلاش کنید تا از رفت و آمد بر روی پشت بام پرهیز کنید تا برای شما مشکلاتی از قبیل برق گرفتگی و … پیش نیاید .جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.