سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع عایق های قیری جهت عایق کاری استخرهای باغ

نظر

پوشش عایق بر پایه قیرهای امولسیون در آب (ژیکاسیل) می‌ باشد؛ که به قیر سرد نیز شهرت دارد و محصول بروزرسانی شده مشابه قیر و گونی قدیمی می ‌باشد. از این محصول در تمامی مکان‌هایی که از قیر و گونی استفاده می‌گرددمثل ساختمان ، ویلا ،استخر می‌توان استفاده نمود. مزیت این محصول نسبت به قیر و گونی، ضخامت بسیار پایین آن می‌باشد و تعمیر پذیری بسیار مناسب که در صورت آسیب به راحتی با اجرای یک لایه دیگر، به دلیل چسبندگی بالا و مناسب آن می‌توان اطمینان کامل حاصل نمود. همچنین این محصول به عنوان پرایمر برای حفاظت بتن در برابر مواد خورنده موجود در خاک و همچنین به عنوان پرایمر و لایه چسباننده قوی زیر ایزوگام قابل اجرا می ‌باشد. 

انواع عایق های قیری جهت عایق کاری استخرهای باغ

یکی دیگر از این نوع عایق ها عایق قیری می باشد. این عایق گستردگی ویژه ای در جلوگیری از ورود آب های سطحی و زیرسطحی به داخل استخر دارد. اجرای یک لایه از عایق قیری برروی دیواره بیرونی علاوه بر جلوگیری از عدم ورود آب های زیرسطحی به داخل استخر می تواند به عمر استخر افزوده و استخر را از گزند هجوم کلرات و سولفاته شدن محافظت نماید. اجرای این لایه عایق رطوبتی استخر به تمام پیمانکاران و سازندگان استخر و منابع هیدرولیکی اکیدا توصیه می گردد. پس از انجام عملیات کف سازی می توان یک لایه از این مواد را روی بتن مگر استفاده نموده و بتن نهایی را انجام داد . این عمل باعث عدم ورود آب زیرزمینی به داخل کاسه استخر می گردد که نهایتا باعث حفظ کیفیت سازه هیدرولیکی و عمر طولانی رنگ استخر مورد استفاده خواهد شد. مواد پلیمری –مواد اکرلیکی –مواد نانو که هر کدام از این دسته ها بنا به نیاز مصرف کننده و ساختار سازه هیدرولیکی جهت آب بندی استخر مورد استفاده قرار میگرد. به عنوان مثال عایق پلیمری برای سازه های هیدرولیکی جزو بهرتین مواد آب بندی استخر می باشند که در تمامی استخرها می توان مورد استفاده قرارداد. مزایای فوق العاده این مواد پلیمری برای مصرف کنندگان این محصول کاملا محرز گردیده و کاملا با شرایط اقلیمی کشور ایران ساخته شده است.

عایق قیری استخر عایق قیری استخر, عایق بندی انواع استخرها

قیر و محافظ های رطوبتی پایه قیری مدت های طولانی در صنعت آب بندی استخر مورد استفاده قرار گرفته است . این نوع مواد عایق رطوبتی پایه قیری جهت ایجاد لایه ضد آب در مقابل فشارهای ناشی از نشت سازه هیدرولیکی هنگام ساخت استخر مورد استفاده قرار میگیرد . عایق کاری بدنه خارجی استخر و جلوگیری از ورود آب های زیرزمینی و زیر سطحی به داخل استخر موجب تخریب ساختار سازه می شود . بنابراین در تمام مراحل ساخت استخر میتوان از روش عایق کاری توسط پوشش محافظتی قیری به عنوان مواد عایق بندی استخر در لایه بیرونی استفاده نمود . این پلیمر قیری که حلال آن آب می باشد می تواند در سریع ترین زمان خشک شده و عملیات عایق بندی را تکمیل نماید . یکی از ویژگی های برتر این عایق رطوبتی قابلیت اجرا روی سطوح مرطوب می باشد . که پس از خشک شدن نهائی تبدیل به یک لایه قابل انعطاف و الاستیک می گردد . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.