سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی و عایق کاری استخر بتنی با بهترین چسب ها

نظر

آب بندی و عایق کاری استخر بتنی با بهترین چسب ها : عایق رطوبتی استخر به مجموعه ای از محصولات گفته می شود که وظیفه عایق کاری و آب بندی را برعهده دارند. گستردگی عایق رطوبتی استخر به اندازه تمام نیازها و چگونگی محافظت استخر و نحوه ی آب بندی استخر ی باشد. عایق رطوبتی استخر در هر مرحله از مراحل ساخت استخر قابل استفاده می باشد. انواع عایق رطوبتی استخر را می توان به چندین دسته بندی مجزا تقسیم نمود.

آب بندی و عایق کاری استخر بتنی با بهترین چسب ها

آب بندی و عایق کاری یک استخر بتنی ممکن است به لحاظ فنی مشکل نباشد ولی می تواند یکی از چالش برانگیزترین موانع سر راه باشد. شما برای آب بندی یک استخر بتنی باید در هنگام ساخت به فکر استفاده از مواد آب بندی باشید، پوشش های ضد آب و محصولات مانع ورود آب تمایل به پیوند بهتر با زیر لایه های بتنی دارند. چرا که در ترکیبات شیمیایی مشابه هستند و توسط عوامل پلیمری اتصال بهتری را برقرار می کنند. در هنگام ساخت استخر جدید نیازی به خشک شدن کامل بتن ها برای استفاده از مواد آب بندی استخر نیست و آن ها قابلیت تنفسی دارند و چند روز پس از بتن ریزی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و سرعت کار شما را افزایش دهند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی استخر بتنی عایق بندی استخر بتنی, انواع چسب آب بندی استخر

روش مصرف چسب آب بندی استخر :

در صورتی که کف و دیواره استخر شما سیمانکاری یا کاشیکاری شده است و نیازی به نصب کاشی و سیمان کاری جدید ندارد با فرچه های رنگ کاری یا فرچه نقاشی مایع بتن خامه مانند را با یک پنجم وزن خود با آب ولرم مخلوط نمایید. سپس چسب آب بند کننده استخر را مانند رنگ به دیوار یا سطح مورد نظر بمالید، توجه داشته باشید این کار را به صورت دو بار تکرار نمایید در بار اول زمانی که دیواره استخر را فرچه می زنید به حالت افقی فرچه را بمالید و بعد از پایان این حالت در دست بعدی فرچه را به حالت عمودی بمالید، برای آب بندی کف استخر چسب آب بند کننده استخر را با یک چهارم آب رقیق نمایید و به کمک طی لاستیکی مخصوص  بنایی یک بار بر روی سطح کف مایع را بچرخانید. سپس بعد از خشک شدن چسب آب بند کننده استخر که معمولاً بعد از 12 ساعت در دمای بالای 5 درجه خشک می شود، استخر را آب گیری نمایید تا از آب بند شدن سطوح اطمینان حاصل نمایید ، مقدار مصرف به ازای هر متر مربع 330 سی سی تا 500 سی سی می باشد، یعنی هر سه متر مربع یا دو متر مربع نیاز به یک لیتر چسب آب بند کننده استخر دارد .