سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه اجرای عایق کاری لوله با پشم شیشه حرارتی

نظر

نحوه اجرای عایق کاری لوله با پشم شیشه حرارتی : عایق کاری یکی از ملزومات در لوله کشی ساختمان است زیرا گرمای تولید شده از سیستم حرارت مرکزی باید تنها به محل های مصرف مانند سرویس بهداشتی، حمام آشپزخانه، شوفاژها و … برسد و در طول مسیر تلف نشود. عایق بندی در زمینه های مختلفی مانند ممانعت از نفوذ رطوبت و نم به خانه، کاهش آلودگی صوتی، کاهش اتلاف انرژی و … کاربرد دارد. همچنین عایق ها مهمترین نقش را در کاهش تلفات انرژی از لوله ها، کانال ها و مخازن حرارتی دارند.

نحوه اجرای عایق کاری لوله با پشم شیشه حرارتی

پشم شیشه به دلیل ساختار الیافی خود عایق خوبی در برابر سر و صدا می باشد. به همین دلیل از این متریال می توان به عنوان عایق صوتی و آکوستیک در ساختمان استفاده نمود. این عایق با چگالی یا دانسیته های مختلف در بازار موجود بوده و چگالی این عایق گستره ای بین 24 تا 96 کیلوگرم بر متر مکعب را پوشش می دهد. پشم شیشه می تواند با فویل آلومینیومی، الیاف پارچه ای شیشه ای و یا بافت سیاه شیشه ای پوشانده شود. این عایق حرارتی، صوتی باعث کاهش مصرف انرژی می شود و با ایجاد تعادل در گرمایش و سرمایش محیط، از هدر رفت انرژی جلوگیری به عمل می آورد. عایق پشم شیشه مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما دارد و نوعی عایق کندسوز محسوب می شود که نقشی در گسترش آتش ندارد. هنگامی که در معرض آتش قرار می گیرد گاز سمی از خود تولید نمی کند. تحمل حرارتی پشم شیشه مانند سایر عایق ها تا دمای خاصی می باشد و می تواند تا دمای 550 درجه سانتی گراد را تحمل کند. بازه دمایی برای این عایق از منفی صد و نود و پنج درجه سانتیگراد تا صد و بیست درجه سانتی گراد می باشد. عایق پشم شیشه لوله عایقی بسیار سبک است و نصب آن به آسانی قابل انجام می باشد.

عایق کاری لوله با پشم شیشه عایق کاری لوله با پشم شیشه, عایق بندی انواع لوله

به منظور عایق کاری زانویی لوله با پشم سنگ لوله ای، عایق لوله ای به صورت تکه هایی بریده می شود به نحوی که به خوبی به زانویی لوله فیت شوند. زاویه تقسیمات عایق لوله ای باید با زاویه زانویی لوله مطابقت داشته باشد. قطعات عایق لوله ای با استفاده از کلمپ و یا اتصالات سیمی به زانویی لوله متصل می شوند. اتصالات بین قطعات عایق لوله ای پشم سنگ با استفاده از عایق فله ای پر می شوند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق کاری و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.