سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی و عایق کاری پشت بام با بهترین فایبرگلاس

نظر

آب بندی و عایق کاری پشت بام با بهترین فایبرگلاس : در عایق کاری با فایبرگلاس، ماده فایبر گلاس یا FRP ترکیبی از رزین مسلح شده با الیاف است که امروزه کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف از جمله آب بندی و عایق کاری، پیدا کرده است. در این کامپوزیت رزین نقش ماتریس و الیاف نقش استحکام بخشی را به عهده دارند برای آب‌ بندی کامل، روی کار ژلکوت مخصوص اجرا می‌ شود.

آب بندی و عایق کاری پشت بام با بهترین فایبرگلاس 

عایق کاری با فایبرگلاس، دارای استحکامی فوق ‌العاده است. استفاده از فایبر گلاس، موجب می شود با گذر زمان و حتی در صورتی که سازه دچار ترک خوردگی گردد آب بندی استخر آسیب نبیند، از دیگر مزایای این متریال ضد خوردگی و عدم تجزیه پذیری آن است. توصیه اکید می‌شود با استفاده از روش عایق کاری استخر با فایبرگلاس، استخرهای معلق و پروژه‌هایی که آب بندی 100% لازم دارند عایق کاری شوند. پوشش آب بندی بام یک ماده آب بندی تک جزئی ، آماده مصرف ، با انعطاف پذیری بالا جهت آب بندی سطوح مختلف همچون پشت بام و دیوار می باشد. این محصول عمدتاً جهت آب بندی و ایزولاسیون رطوبتی پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب، استخرها و باغچه ها، عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق در اثر سرما و گرما تغییری نمی کند و دارای خاصیت ( uv ضد اشعه) می باشد. در کنار آب بندی موجب استحکام بنا نیز می شود و طول عمر عایق frp نسبت به عایق های سنتی بسیار بالا بوده و مقاومت مکانیکی بسیار خوبی دارد. همچنین مصالح frp تشکیل شده از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان ماده تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی پشت بام با فایبرگلاس آب بندی پشت بام با فایبرگلاس, عایق بندی بام با فایبرگلاس

موارد کاربرد عایق فایبرگلاس :

  1. ایزولاسیون و آب بندی استخر، جکوزی، سرویس، و….
  2. ایزولاسیون مخازن اسید، مواد نفتی و….
  3. ایزولاسیون پشت بام ،روف گاردن در طبقات و….
  4. آب بندی مخازن آب شرب با تایید کتبی وزارت بهداشت غذا و دارو.

فایبر گلاس جسمی بسیار مقاوم و با دوام بوده در مقابل خورندگی اسید و مواد نفتی که امروزه داخل تمام مخازن فلزی را با فایبرگلاس ایزوله کرده و از خورندگی و ایجاد خسارت جلوگیری می کنند. فایبر گلاس بر حسب تجربه بهترین نوع عایق های امروزی می باشد به دلیل بافت شیمیایی و استفاده از الیاف پشم شیشه ،متناسب با تمامی آب و هوا می باشد چه در مناطق گرمسیر ،سردسیر و حتی رطوبتی بسیار بادوام بوده است. فایبر گلاس بهترین نوع عایق در فشار منفی می باشد.