سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایا عایق بندی صوتی با فوم های شانه تخم مرغی

نظر

مزایا عایق بندی صوتی با فوم های شانه تخم مرغی : از آنجا که آپارتمان نشینی در حال گسترش است‌، کنترل جابه‌جا‌یی سر و صدا بین واحدهای زیست مجاور مسئله‌ای است که روز به روز بغرنج‌تر می‌شود‌. در انتخاب مصالح عایق کاری صوتی ساختمان به منظور کنترل سر و صدا، طراح ساختمان دو جنبه مختلف صوت یک جذب صوت و دیگری انتقال آن را باید در نظر بگیرد‌. مصالحی که جاذب سر و صدا هستند ممکن است به آسانی صوت را از محلی به محل دیگر عبور دهند. ‌مصالحی که در برابر عبور صوت از میان دیوارها و سقف‌ها پایداری می‌کنند، می‌توانند مسائلی مانند انعکاس ‌یا طنین ‌صوت در فضای بسته را به وجود آورند‌.

مزایا عایق بندی صوتی با فوم های شانه تخم مرغی

فوم های شانه تخم مرغی نوعی فوم اسفنجی هستند که اغلب برای عایق کاری سقف، دیوارها و پشت درب استودیوها، کارخانجات صنعتی، سینماها، آمفی تئاترها و مکان های ضبط صدا استفاده می شوند. این فوم ها میتوانند طیف وسیعی از صدا با فرکانس بالا را جذب کنند و از بازگشت آن جلوگیری نمایند. نمای ظاهری این فوم ها به نحوی است که عملکرد آنها را در برابر جذب صوت بالا می برد. نصب آسان، وزن سبک، قیمت مناسب، زیبایی ایده آل، کارایی بالا و جذب صوت از جمله ویژگی های بارز این محصول می باشد که آن را به گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای مصرف کنندگان تبدیل کرده است.

فوم صدا شانه تخم مرغی فوم صدا شانه تخم مرغی, عایق صوتی دیوار ها

عایق کاری صوتی یکی از مهم ترین فرآیندهایی است که در ساختمان سازی باید اجرا شود. استفاده از این عایق ها نه تنها در ساختمان سازی بلکه در صنعت نیز امکان پذیر می باشد. به کارگیری عایق صدا به منظور جلوگیری از خروج و ورود صدا از محیطی به محیط دیگر صورت می گیرد. ساختار شش وجهی این عایق کارایی آن را بالا برده و منجر به کاهش صوت می گردد. همچنین ساختار سلولی آن به صورت بسته است، از این رو علاوه بر عایق اکوستیک نقش عایق حرارتی و برودتی را نیز ایفا می کند. این فوم مجهز به چسب است و برای اتصال به مکان مورد نظر نیازی به چسب ندارد زیرا به راحتی برای انواع سطوح گچی، شیشه ای، چوبی، فلزی و … قابل استفاده است. امروزه از این عایق می توان به عنوان جایگزینی مناسب برای عایق پشم سنگ و پشم شیشه استفاده نمود. سایر ویژگی های این محصول شامل عدم نفوذ پذیری، مقاومت در برابر حرارت، عمر طولانی، ضریب حرارتی بالا، انعطاف پذیری ایده آل و وزن سبک می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.