سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد یونولیت در عایق های صوتی در ساختمان سازی

نظر

کاربرد یونولیت در عایق های صوتی در ساختمان سازی : عایق صوتی دارای انواع مختلفی است و دارای کارایی متفاوتی می باشد. از عایق های صوتی پیشرفته گرفته تا نوع ساده آن همگی از ورود صداهای آزار دهنده به محیط جلوگیری می کنند. با استفاده از عایق های صوتی ساده با کمترین هزینه می توانید درب، پنجره و دیوارهای محیط خود را از ورود صدا ایمن نمایید.

کاربرد یونولیت در عایق های صوتی در ساختمان سازی 

عایق های صوتی که در ساختمان سازی و صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به پشم سنگ، پشم شیشه، عایق صوتی سربی، صفحات و کاشی های ساخته شده از فیبرهای سلولزی، تایل های ساخته شده از فیبرهای معدنی، کاشی های فلزی سوراخ دار، پلی استایرن، پنل آکوستیک، فوم عایق صدا و غیره اشاره کرد. عایق های صوتی این روزها دارای رده بندی مشخصی می باشند. با پیشرفت علم این نوع عایق ها نیز گسترش یافته و از کاربردهای بسیاری برخوردار شده اند. عایق های صوتی ساده نیز به مرور زمان جای خود را به نوع پیشرفته داده اند هر چند اماکنی وجود دارند که می توان از انواع عایق های صوتی ارزان برای جلوگیری از سروصدا در این گونه از اماکن استفاده نمود. روش های مختلفی برای عایق کردن محیط وجود دارد که می توان به تغییر در دکور، استفاده از وسایل خانه برای عایق کردن، استفاده از پرده های عایق صدا و صوت و چند مورد دیگر اشاره کرد. با استفاده از انواع عایق صوتی ساده با کمترین هزینه و بیشترین کارایی می توانید محیط خود را از ورود صداهای آزار دهنده ایمن نمایید. عایق های صوتی ساده در کف، دیوار و سقف قابل استفاده می باشند.

عایق صدا یونولیت ساختمان عایق صدا یونولیت ساختمان, انواع عایق صوتی

یونولیت‌ها، با توجه به چگالی بالایی که دارند، این قابلیت را دارند تا در اماکن پرسروصدایی همچون کارگاه‌های صنعتی و موتورخانه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گیرند. موادی که عموما از پلی استایرن ساخته می ‌شوند و می‌توان هنگام سفت کاری در ساختمان نصب‌شان کرد. این قبیل عایق‌های صوتی توانایی جذب صوت بالایی از خود نشان می‌دهند و معمولا محیط آرام و ساکتی را برای افراد رقم می‌زنند. در کنار قابلیت‌ها و کیفیت بالای این عایق‌ها، از وزن سبک و قیمت به مراتب پایین عایق‌ های یونولیتی نمی‌ توان چشم‌ پوشی کرد. شاید به همین دلیل است که در حال حاضر، عایق ‌های صوتی به عنوان یکی از پرمصرف‌ ترین عایق‌ های صوتی و حتی رطوبتی و حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق صوتی و صداگیرها با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.