سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات نصب و آب بندی نما با طناب در آپارتمان ها

نظر

خدمات نصب و آب بندی نما با طناب در آپارتمان ها : نما در اصل به قسمت خارجی یک ساختمان گفته می شود و به دلیل تأثیر زیاد نما در تعیین چارچوب اجزای دیگر ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار است. از فواید داشتن نما در ساختمان علاوه بر زیبایی، کاهش منافذ است که مانع ورود باد، باران، حیوانات موذی مثل موش، گرما و سرما می شود. از معایب داشتن نما در ساختمان ها کمبود نور و تهویه ی مناسب در ساختمان است. برای حل این مشکل از روزنه هایی از قبیل در و پنجره به‌ عنوان قسمتی از نما استفاده می شود. 

خدمات نصب و آب بندی نما با طناب در آپارتمان ها

آب بندی نما با طناب یا بدون داربست هم از نظر هزینه برای شما مقرون به صرفه تر می باشد و هم از نظر زمانی بسیار شما را جلو می اندازد و وقت شما را بی مورد نمی گیرد. اب بندی بدون داربست امروزه در تهران و کرج خواهان زیادی دارد و با شرایطی که ساختمان های امروزی دارد هر لحظه ممکن است نمای شما دچار نم شود. یکی از راه ها برای ضد آب سازی نما استفاده از چسب های مخصوص است. راه دیگر استفاده از فناوری نانو هست. از جمله این فناوری ها زایکوسیل هست. از این ماده به ‌منظور آب‌ بندی نما در ساختمان های با نمای بتن، سیمان، سنگ، سفال و آجر استفاده می شود.

مزایای آب ‌بندی نما :

  • جلوگیری از نفوذ باران و رطوبت به داخل ساختمان.
  • آب‌بندی نما به‌منظور جلوگیری از ورود سرما یا گرما.
  • جلوگیری از شوره‌زدگی نما.
  • جلوگیری از آلودگی نما.
آب بندی نما با طناب آب بندی نما با طناب, عایق کاری نمای ساختمان ها

معمولا بر اثر درز و یا نفوذ باد به درون ساختمان مصرف انرژی بسیار بالا می رود. بدین منظور آب بندی نما در سازه ها انجام می شود. نفوذ هوای گرم و سرد و رطوبت کشیدن آب به داخل ساختمان از دلایل عمده ساکنان یک ساختمان می باشد. در این فرایند مصرف سوخت بالا می رود. انجام خدمات راپل کار را برای آب بندی نمای ساختمان ها راحت کرده است. این خدمات بدون دخالت داربست و با طناب rope access انجام می شود. این خدمات با استفاده از ابزار آلات روز دنیا و به روش صخره نوردی صورت می گیرد. در خیلی از مواقع به دلیل بندکشی های غیر اصولی و ریزش بندکشی ها آب باران و رطوبت به داخل نفوذ کرده و باعث خرابی می شود. برای آب بندی این روش می توان با طناب ,بندکشی سنگ نما را ترمیم کرد. جهت اطلاع از فروش محصول و سفارش اجرای محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.