سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خرید انواع چسب نانو درزبندی و آب بندی ساختمان

نظر

مرکز خرید انواع چسب نانو درزبندی و آب بندی ساختمان : درز بندی و آب بندی نما ساختمان از اصول مهندسی و جز لاینفک پروژه می باشد نفوذ هوای سرد و گرم و همچنین آب به داخل ساختمان آسایش ساکنین را کاهش خواهد داد و مصرف سوخت را تا بیست و پنج درصد بالا می برد. بسیار پیش می آید که نمای ساختمان جدا از اینکه نوساز باشد یا قدیمی ساز، رطوبت بیرون ساختمان را به داخل ساختمان منتقل کند و در نتیجه دیوارهای داخلی ساختمان آسیب دیده و اگر مدت زیادی از این قضیه بگذرد، رنگ دیوار و حتی وسایلی که در داخل منزل با دیوار تماس دارند را با آسیب روبرو می کند.

مرکز خرید انواع چسب نانو درزبندی و آب بندی ساختمان

البته در نماهای شیشه ای و کامپوزیت شاهد ورود مستقیم آب باران به داخل ساختمان می باشیم که بسیار آزار دهنده است. چسب آب بندی نما در عایق بندی ساختمان یکی از روش های بسیار کاربردی برای عدم نفوذ رطوبت، گرما و یا سرما به داخل فضای ساختمان است. قیمت چسب های آب بندی با اجرت محاسبه می شود که هم برای شما مقرون به صرفه است و هم ما می دانیم چه چسبی برای چه نمایی استفاده کنیم تا دوباره کاری نشود. از چسب آب بندی نما برای درزگیری در فواصل درب و پنجره، چهارچوب های درب ها و پنجره ها همچنین ترک ایجاد شده در دیوار نیز استفاده می شود. به منظور جلوگیری از نفوذ باران و همچنین رطوبت از آب بند کردن نما استفاده می شود. آب بندی کردن نما از نفوذ سرما و همچنین گرما در فصول مختلف به داخل ساختمان جلوگیری می کند. آب بندی کردن نما از شوره زدگی نما جلوگیری می کند. یکی از مهمترین کاربردهای آب بندی نما را می توان در جلوگیری از آلودگی نما نام برد. از مواد گوناگونی به منظور آب بندی کردن نمای ساختمان استفاده می شود که چسب های پلی اورتان و همچنین سیلیکون از مهمترین این مواد هستند.

آب بندی و درزبندی ساختمان آب بندی و درزبندی ساختمان, انواع چسب نانو

ویژگی های آب بندی کردن نمای ساختمان :

  • جلوگیری از نفوذ آب باران و رطوبت.
  • جلوگیری از نفوذ سرما و همچنین گرما در فصول مختلف به داخل ساختمان.
  • جلوگیری از شوره زدگی نما.
  • جلوگیری از آلودگی نما.

یکی از چسب هایی که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و قابلیت رنگ خوری بسیار خوبی دارد ، چسب پلی اورتان است . از چسب هایی که برای چسباندن قطعات شیشه استفاده می شود و برای چسباندن کاشی، آلومینیوم و سرامیک هم کاربرد دارد، چسب سیلیکون است . چسب های سیلیکون ویژگی های زیادی دارند که می توان به مقاومت در برابر فشار، انعطاف پذیری، مناسب برای آب بند کردن نما ساختمان و همچنین جلوگیری از رشد گیاهان گوناگونی همچون قارچ ها و کپک اشاره کرد. برای پر کردن درزهای بین درب و پنجره ها، چارچوب، ترک ایجاد شده در دیوارهای گچی، از چسب اکریلیک برای آب بندی نما استفاده می شود. البته از این نوع چسب در سطوحی همچون شیشه ای، چوبی و فلز هم استفاده می شود. از ویژگی های چسب های اکریلیک می توان به بدون بو بودن، خشک شدن سریع، مقاومت در برابر اشعه یو وی و همچنین انعطاف پذیری بالا اشاره کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.