سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین چسب نانو آب بندی پلیمری برای آهن و فلزات

نظر

بهترین چسب نانو آب بندی پلیمری برای آهن و فلزات : چسب همه کاره پلیمری است که درون استون یا تینر حل شده و پس ترکیب با حلال چسب از پلیمر جدا شده و در نهایت ماده ای سخت ایجاد می‌شود. از چسب همه کاره در ماکت سازی برای چسباندن مقوا‌، چوب، پارچه و … استفاده می شود. از این چسب نمی‌توان روی قطعات فومی استفاده کرد زیرا با داشتن حلال های نفتی باعث خورده شدن فوم می شود. سرعت خشک شدن و قدرت چسبندگی چسب همه کاره متوسط است. 

بهترین چسب نانو آب بندی پلیمری برای آهن و فلزات

بهترین چسب برای آب بندی چسبی است که بتواند به خوبی از  پس آب بندی بر بیاید. برای چسباندن و فیکس کردن سازه و عدم نفوذ مایع به سطح بیرونی آن باید از مواد چسبنده‌ای استفاده کرد. قیر و گونی و ایزوگام ابزاری است که از دیرباز برای آب ‌بندی در پشت بام‌ ها و ... استفاده شده است. اما این مواد دوام زیادی در برابر محیط های آبی ندارند. آب بندی و چسباندن بر روی فلز، پلاستیک، چوب و یا سازه های بتنی انجام می شود که بسته به جنس موادی که میخواهد آببندی شود استفاده از نوع چسب آب بند نیز متفاوت خواهد بود. نوعی از چسب های آب ‌بند بر پایه رزین‌ های آکریلیکی می باشد. آنها منعطف هستند و دارای الاستیسیته بالایی هستند. آنها قابلیت ترکیب با ملات را دارد و مقاومت دمایی نسبتا خوب یعنی بین 70- تا 350 درجه را دارا میباشد. همچنین در برابر اشعه یو وی و گاز دی اکسید کربن مقاوم هستند. این مواد آب ‌بند می تواند با نانو مواد ترکیب شود و خاصیت غیر قابل اشتعال و زیست سازگاری را ایجاد کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی فلزات چسب آب بندی فلزات, عایق بندی آهن و فلزات

ویژگی های چسب فوری فلز  پنج دقیقه ای :

  1. تنها در 5 دقیقه سفت می شود
  2. مقاومت بالا در برابر آب ، روان سازها و حلال ها
  3. بدون حلال و بدون کاهش حجم هنگام خشک شدن

چسب های پلی یورتان برای اتصال فلز به فلز، الاستومرها، اسفنج ها، پلاستیک ها، شیشه و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرند. قدرت جاذبه داخل مولکولی این چسب ها بیشتر از استحکام چسبندگی آنهاست که از طریق طرح فرمول صحیح می توان تعدیل لازم را به عمل آورد. خواص مفید این چسب ها به خصوص در درجه حرارت های زیر صفر باعث مصرف زیاد آن ها در عایق بندی فضانوردی شده اند.