سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع چسب آب بندی نمای شیشه ای برج ها

نظر

پخش و توزیع چسب آب بندی نمای شیشه ای برج ها : نمای شیشه ای از جذاب ترین و مدرن ترین نماهای ساختمانی محسوب می شوند که باید در آب بندی نما به شدت حوصله و دقت به خرج داد. هنگامی که در حال پر کردن درزها و شکاف های نمای شیشه ای هستید باید ابتدا چسب کاغذی را در کنار درزه بزنید تا اگر چسب بر روی شیشه برخورد کرد با جداسازی چسب کاغذی بتوانید از بروز مشکل جلوگیری کنید. زیرا ممکن است پاک کردن شیشه به طور مستقیم موجب بروز خط و خش بر روی آن شود که زیبایی ساختمان را به شدت تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد.

پخش و توزیع چسب آب بندی نمای شیشه ای برج ها

آب بندی نمای شیشه ای تا حدودی مانند نمای کامپوزیت است. برای اجرا آب بندی نمای ساختمان در این نماها نیز بایستی درزها را ابتدا تمیز  و سپس درزها را با چسب پلی یورتان پر نمود. البته در این جا هم استفاده از چسب کاغذی بسیار حائز اهمیت است. در اجرای آب بندی نماهای شیشه ای دقت و حوصله حرف اول را میزند تا به زیبای و آراستگی نما خدشه ای وارد نشود. آب بندی نما آب بندی سنگ و آب بندی شیشه ،نمای ساختمان نخستین محافظ ساختمان که در مقابل نم برودت حرارت و صدا برای ساکنین ساختمان موجب آرامش می نماید، از این جهت عایق کاری نما در برابر نم حرارت و صدا بسیار امر مهمی می باشد. آب بندی نمای ساختمان از مهمترین و تخصصی ترین اصول اجرایی بر اساس علم و مهندسی و تجربه و شناخت مصالح جزء جدا نشدنی ساختمان می باشد که مایه ایجاد آسایش برای ساکنین و صرفه جویی در مصرف انرژی می نماید.

آب بندی نمای شیشه ای آب بندی نمای شیشه ای, عایق بندی و درزبندی نما

شرکت گوهر ابنیه پایتخت این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که به راحتی می تواند مشکل نفوذ نم را به کلی حل کند. در صورت ورود آب و نم زدگی به داخل ساختمان از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند. با ورود آب به داخل ساختمان و گذشت از این موضوع می تواند ضرر های تکراری برای شما داشته باشد. با یکبار تعمیرات نما از بیرون دیگر نگران گریز آب از سطح رویی نما نداشته باشید. ما با دیدن نمای ساختمان شما می توانیم از روزنه های ورود آب و مشکلات چنینی جلوگیری کنیم. آب بندی نمای ساختمان و آب بندی سنگ از جمله کارهایی هست که بهتر است به هنگام نیاز انجام شود اگر فکر می کنید نمای شما نم نمی دهد هزینه اضافه نکنید. آب یک مایه مخرب برای گچ های داخل ساختمان است که اگر این مشکل را از بیرون ساختمان حل نکنیم دوباره این اتفاق ها پیش می آید. پس ضد آب سازی نمای خود را به ما بسپارید تا در کمترین زمان سنگ کامپوزیت یا شیشه های نما با برای شما ضد آب کنیم تا دیگر نم به داخل خانه نزند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.