سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع ماستیک های پلی یورتان خمیری در گلشهر

نظر

پخش و توزیع ماستیک های پلی یورتان خمیری در گلشهر : این ماستیک نوعی درزگیر بر پایه پلی یورتان، تک جزئی ،هواخشک، کاملا تیکسوتروپ است که تحت تاثیر واکنش با رطوبت خشک شده و به محصول الاستیک و نرمی تبدیل می شود. زمان سخت شدن (گیرش) به رطوبت، دما و عمق درز وابسته است.

پخش و توزیع ماستیک های پلی یورتان خمیری در گلشهر

یک سیلانت یا چسب آب بندی یک ماده الاستومری است که اجازه حرکت را به میزان 25 تا 50? می دهد. چسب آب بندی پلی اورتان برای پر کردن شکاف ها، برای گسترش و انقباض مواد ساختمانی و …استفاده می شود. چسب سیلیکون و چسب پلی اورتان دو نوع محبوب مهر و موم هستند. علیرغم اهداف مشترک آنها، تفاوت های عمده ای بین آنها وجود دارد.

مشخصات فیزیکی و شیمیایی این محصول به چه صورت است؟

حالت فیزیکی ماستیک پلی یورتان، خمیری شکل است و در رنگ های قهوه ای، طوسی، کرم و مشکی وحود دارد. وزن مخصوص پلی یورتان، 1.2 گرم بر سانتی متر مکعب است. زمان خشک شدن سطحی این ماستیک 36 دقیقه است و در یک روز، به اندازه 2 الی 3 میلیمتر خشک می شود. درصد ازدیاد طول این محصول، حداقل 200% است. 

چسب قیری ماستیک چسب قیری ماستیک, آب بندی و درزبندی با ماستیک

مزایای استفاده از ماستیک پلی یورتان چیست؟

  • ماستیک پلی یورتان، چسبندگی فوق العاده بالایی دارد و به انواع سطوح مختلف می چسبد.
  • این محصول، در برابر عوامل خورنده محیطی و جوی مقاومت بالایی دارد.
  • این فرآورده روان است؛ اما در درزهای عمودی شره نمی کند.
  • در دامنه وسیع دمایی، این محصول انعطاف پذیر است و سرما و گرمای هوا نمی تواند مانع از انعطاف پلی یورتان شود.
  • استحکام فرسایشی این محصول بسیار بالا است.
  • این فرآورده را می توان رنگ آمیزی کرد.
  • جمع شدگی و انقباض در ماستیک پلی یورتان رخ نمی دهد.
  • این محصول غیر سمی بوده و دارای تأییدیه مصرف در مجاورت آب آشامیدنی است.

نحوه استفاده از ماستیک های پلی یورتان:

تمامی درزها باید از هر گونه ذرات سست، گرد و غبار، رنگ، چربی، آب و هر گونه رطوبت و سایر مواد آلاینده عاری گردند و سطوح متخلخل حتماً به وسیله ساب­زدن، سند بلاست یا سایر روش­های مناسب هموار گردند. برای اجرای ماستیک پلی یورتان لازم است عرض و عمق اجرا با هم برابر باشد تا مقطعی که ماستیک پلی یورتان در آن اجرا می ­شود شکل مربع پیدا نماید. برای محدود نمودن عمق اجرا از فوم اسفنجی (Joint Filler) یا پلاستوفوم استفاده بفرمایید. برای سفارش ماستیک ها و اجرای آنها با شماره 09121754110 تماس بگیرید.