سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی روکش های بیتوپلاست کولتار ضد حلال در سطوح

نظر

کارایی روکش های بیتوپلاست کولتار ضد حلال در سطوح : روکش بیتوپلاست کولتار نه تنها باعث استحکام و حفاظت مناطق روکش شده می شود بلکه به هیچ وجه مسموم کننده و قابل اشتعال نمی باشد. از روکش کولتار در سطوح پروازی فرودگاه ها ، پارکینگ ها و تعمیرگاه ها و بطور کلی در مناطقی که ریزش بنزین یا روغن یا مواد سوختی و همچنین لوله های فاضلاب استفاده می گردد.

کارایی روکش های بیتوپلاست کولتار ضد حلال در سطوح

پوشش حفاظتی بیتوپلاست، محصولی دو جزئی با کارپذیری مناسب، قابلیت حفاظتی عالی و چسبندگی فوق العاده به انواع سطوح سیمانی، بتنی، فلزی و... می باشد که بر پایه مواد قیری، حلال، پلیمر و رزین تولید و عرضه می گردد. مقاومت شیمیایی بالای این محصول در برابر املاح خورنده و مواد نفتی و رطوبت سبب کاربرد روز افزون این محصول به منظور محافظت سازه هایی که در معرض هوا و یا درون آب و خاک قرار دارند علی الخصوص در مناطق ساحلی و سازه های کنار آب دریا شده است. اجرای محصول روکش محافظ آسفالت بیتوپلاست ضد حلال از خدمات شرکت گوهر ابنیه پایتخت به هموطنان و کارفرمایان عزیز می باشد. این شرکت افتخار اجرای این روکش قیری را در کف آسفالت فرودگاهی در کشور عزیزمان را داشته است و با داشتن تجربه 22 ساله در این حوزه بهترین محصول و عالی ترین کیفیت اجرا را برای همگان فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از فروش این محصول عایق کاری و فیکس کننده آسفالت و یا سایر محصولات آب بندی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق قیری بیتوپلاست عایق قیری بیتوپلاست, بهترین روکش محافظتی آسفالت

مزایای روکش بیتوپلاست ضد حلال :

  1. آماده مصرف، دارای قدرت پوشش بالا و زمان خشک شدن نسبتا سریع.
  2. مقاوم در برابر آب شور، مواد اسیدی و بازی، بخارات و گاز یون های خورنده.
  3. قابلیت اجرای آسان و سریع بر روی انواع سطوح(اسپری/ قلمو).
  4. انعطاف پذیری بدون ایجاد پوسته و ترک.

موارد مصرف عایق قیری بیتوپلاست :

  • پوشش سطوحی که در معرض مواد نفتی قرار دارند.
  • سطوح بتنی و آسفالت اپرون فرودگاه ها.
  • صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، کف پارکینگ ها، تعمیرگاه ها، پمپ بنزین.
  • کارخانجات صنعتی و غیره که در معرض آلودگی نفتی و بنزینی و گازوئیلی قرار دارند.
  • عایقکاری مخازن نفتی.
  • سطوح پروازی ،فرودگاه بخصوص در بخش توقف و تعمیرات تجهیزات پروازی.
  • سطوح تعمیرگاه ماشین آلات سبک و سنگین که در معرض ریزش انواع حلال ، روغن و مواد آلیفاتیک است.

برای روش مصرف و اجرای این محصول باید سطح زیر کار بایستی عاری از رطوبت، گرد و غبار، روغن، آلودگی و رنگ باشد.در صورت لزوم سطوح به روش شیمیایی یا مکانیکی آماده سازی گردد. جهت اجرای پوشش ابتدا یک لایه به عنوان پرایمر روی سطوح اعمال شده و پس از خشک شدن بر حسب نیاز یک الی دو لایه دیگر روی آن اجرا می گردد.