سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه روکش ضد حریق بیتوپلاست محافظ آسفالت فرودگاه

نظر

عرضه روکش ضد حریق بیتوپلاست محافظ آسفالت فرودگاه : روکش ضد حریق بیتوپلاست پمپ بنزین مناسب برای انواع صنایع و علاوه بر آن برای جایگاه های سوخت بنزین و گاز ، برای پارکینگ های مسکونی و مجتمع های تجاری ، اداری، طبقاتی ، طراحی و اجرای انواع کفپوش های اپوکسی صنعتی ضد سایش اعم از بتن سخت سوله، بتن سخت کارخانه صنعتی ، بتن سخت سردخانه های صنعتی و... نیز بسیار مناسب و کارآمد است.

عرضه روکش ضد حریق بیتوپلاست محافظ آسفالت فرودگاه

سطوح سیاه و تیره رنگ مانند آسفالت که بطور مداوم در معرض حرارت خورشید و تغییرات جوی می باشد به سرعت فرسوده می گردد آب به داخل منافذ آن نفوذ کرده و پس از یخ زدگی آن را دچار ترک و شکستگی می نماید و همچنین ریزش مواد سوختی سطوح آسفالتی را دچار فرسایش شدید کرده و خسارت جبران ناپذیری را برجامی گذارد. امولسیون کولتار با بستن سلول های آسفالت از نفوذ آب و مواد سوختی و همچنین اکسید شدن آن جلوگیری می نماید. در هوای گرم روان نمیگردد و در سرمای زیاد حالت الاستیک خود را حفظ کرده و به هیچ وجه نمی شکند. روکش کولتار عمر آسفالت را زیاد کرده و مخارج نگهداری آن را پائین آورده و در نتیجه مهمترین عامل صرفه جویی اقتصادی می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مزایا استفاده از روکش بیتوپلاست  :

  1.  پر نمودن درزهای بتنی که در برابر روغن ها ، بنزین و نفت مقاوم باشند نظیر :
  2. باند فرودگاه ها ، اسکله ها و پل ها.
  3. کف انبارهای سوخت و روغن.
  4. مخازن و سپتیک های فاضلاب شهری.
  5. کف پمپ بنزین ها و محل سوختگیری.
  6. کف گاراژها و تعمیرگاه ها.
  7. محوطه پارکینگ ها و کارخانه ها.
  8. سپتیک های فاضلاب های بیمارستانی.

بیتوپلاست فرودگاهی بیتوپلاست فرودگاهی, عایق روکش ضد حلال

نحوه اجرا روکش کولتار :

  • روکش کولتار بیتوپلاست به سادگی توسط یک گروه کارگر ماهر انجام می شود .
  • ابتدا سطح مورد نظر را کاملاً پاک نمایید تا عاری از گرد و غبار شود .
  • چنانچه ترک در سطوح موجود باشد ابتدا آن را با کولتار آسفالت پر نمایید .
  • دقت فرمایید که ترکها تا بالاترین سطح لبه آن پر نشود سپس از امولسیون کولتار بصورت مستقیم استفاده نمایید هیچگونه احتیاجی به گرم کردن نیست برای پخش ماده از تی لاستیکی و یا برسهای نرم استفاده فرمائید .
  • دو پوشش به مقدار 2 کیلوگرم برای هر متر مربع مناسب می باشد، پوشش دوم بر خلاف جهت پوشش اول اجرا میگردد و فاصله زمانی بین دو پوشش 24 ساعت می باشد برای بدست آوردن سطوح زبر و اجرا بر روی سطوح شیبدار حدود 1/5 کیلو ماسه سیلیسی تمیز به هر کیلو امولسیون کولتار اضافه نمایید.
  • دقت فرمائید در زمان اجرای روکش کولتار تا چند ساعت بعد هوای بارانی نداشته باشید و درجه حرارت پایین تر از 10درجه سانتیگراد نباشد.
  •