سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت خدمات اجرای عایق نما سیمانی در طالقانی کرج

نظر

قیمت خدمات اجرای عایق نما سیمانی در طالقانی کرج : نوعی رنگ عایق نانو است که بر اساس رزین های پلیمری پایه اکریلیک به کمک فناوری نانو ساخته شده است و دارای قابلیت الاستیکی بالایی می باشد و به صورت سرد و با قلم مو و یا قلتک و دستگاه های پاشش اجرا می شود این عایق یک لایه مقاوم و سبک با چسبندگی زیاد به سطح کار و با قابلیت انعطاف پذیری و کشسانی بالا روی دیوار سیمانی ایجاد می کند و از نفوذ آب و رطوبت به داخل دیوار جلوگیری می کند. 

قیمت خدمات اجرای عایق نما سیمانی در طالقانی کرج

این عایق رطوبتی دیوار نما علاوه بر عایق کاری نمای سیمانی یک رنگ زیبا و شکیل برای نمای ساختمان ایجاد می کند که جلوه آن از سنگ های تزئینی برای نما بیشتر است و قابلیت اجرای انواع طرح و رنگ مختلف را دارد. عایق رطوبتی دیوار خارجی جایگزین مناسب به جای ایزوگام برای دیوار های باران گیر و رنگ نمای ساختمان می باشد. برای عایق کاری روی انواع نما نیز کاربرد دارد. رنگ نانویی نمای سیمانی که همزمان عایق رطوبتی و عایق حرارتی نیز می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نمونه هایی از کارهایی که با رنگ عایق نانو روی نما قابل اجراست :

  • عایق کاری نمای بارانگیر سیمانی یا سنگی.
  • عایق کاری سنگ نما با عایق بی رنگ نانو.
  • عایق کاری آجر نما با عایق نانویی بی رنگ ضد شوره.
  • عایق کاری دیوار جانبی ساختمان با عایق رطوبتی نانو.
  • عایق کاری نمای سیمانی ساختمان و ویلاها با عایق نانو.
  • عایق کاری نمای کلی ساختمان.
  • عایق کاری نمای ویلا.
  • عایق کاری دیوار نمای داخلی.

اجرا آب بندی نما سیمانی اجرا آب بندی نما سیمانی, بهترین مواد عایق کاری

قبل از اجرای عایق نقاطی از ساختمان که ترک خورده و خراب است رو با ژل بی رنگ نانو بام و سیمان ترمیم کرده سطح نما رو کاملا تمیز شسته شود و عایق سفید (یا رنگی) نانو را بهم زده و با قلمو یا قلتک و یا پیسوله کنتیکس پاش بر روی دیوار اجرا می کنیم. که پس از گذشت چند ساعت از خشک شده لایه قبلی مجددا عایق رو یک لایه دیگر روی سطح اجرا می کنیم. عایق رطوبتی دیوار و نما ساختمان نانو به رنگ های مختلف تولید می شود می توان آن را به شکل های زیبا طراحی کرد، و علاوه بر عایق کاری نمای ساختمان سهم بسزایی در زیبایی نمای بیرونی ساختمان و زیبا سازی شهر دارد.

این عایق در دو نوع :

1_ عایق بی رنگ برای عایق کاری نمای خارجی ساختمان هایی که از سیمان شسته و نمای رومی طراحی شده اند و نمای خارجی را بدون تغییر ظاهر آب بندی می کند.
2_ عایق رنگی که برای عایق کاری نمای سیمانی استفاده می شود و در رنگ های مختلف ساختمان شما را عایق کاری می کنیم. محصول ما یک نوع عایق رطوبتی می باشد که دارای انعطاف پذیری بالایی هست که در صورت ایجاد ترک در ساختمان کش می آید و مانع از پاره شده سیستم عایق بندی نما می شود. بعضی محصولات نیز با مخلوط کردن چسب های آب بندی به داخل رنگ به عنوان عایق و یا رنگ برای نما استفاده می کنند که این نوع پوشش خشک و شکننده می باشد و ماندگاری بر روی نما ندارد. عایق سفید و رنگی ما بهترین عایق برای نما و دیوار بیرونی می باشد.