سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع ایزوگام خودچسب دلیجان در فردیس کرج

نظر

نمایندگی انواع ایزوگام خودچسب دلیجان در فردیس کرج : این روزها در بازار کنونی ساخت و ساز، استفاده از ایزوگام های خودچسب بسیار رایج تر از گذشته شده است. این نوع ایزوگام علاوه بر وزن مناسب دوام خوبی نیز دارد و به عبارتی در مقابل نم، رطوبت و … نفوذناپذیر می باشد. طول عمر ایزوگام خودچسب دلیجان نیز بیش از 10 سال می باشد. اصلی ترین مشخصه ی این محصول که تنها مختص همین نوع ایزوگام می باشد نحوه ی نصب و اجرای آن است چرا که ایزوگام خود چسب بدون نیاز به استفاده از حرارت به سطح می چسبد و به همین سبب هزینه ، زمان و زحمت نصب و اجرا را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

نمایندگی انواع ایزوگام خودچسب دلیجان در فردیس کرج

شرکت ما ارائه دهنده انواع ایزوگام گیتی گستر دلیجان در تهران،کرج و حومه می باشد، شرکت گوهر ابنیه پایتخت با اکیپ مجرب و حرفه ای با تجربه 22 ساله و بیش از هزار قرداد موفق در سطح تهران و کرج می باشد. خدمات ایزوگام در سطح تهران و کرج ارایه دهنده خدمات تعمیر عایق های قدیمی، لکه گیری با اکیپ مجرب و با تجربه به شرط اب بندی کامل در محل و تحویل مشتری می باشد. شرکت ما با اکیپ مجرب و حرفه ای امادگی عقد قرداد با اورگان های دولتی شرکت و شخصی می باشد، خدمات اجرای ایزوگام دلیجان قبل از شروع کار ایزوگام، جابه جای کولر ،برداشتن انتن و درست کردن زیر سازی پشت بام رو برعهده می گیرد. کارشناسان مجموعه گوهر ابنیه در تهران و کرج اماده مشاوره رایگان و بازدید از محل و راهنمایی در مورد نوع ایزوگام مورد استفاده به همشهریان عزیز هستند، جهت مشاوره با کارشناسان لطفا تماس بگیرید. شماره تماس : 09121754110.

ایزوگام خودچسب دلیجان ایزوگام خودچسب دلیجان, انواع ایزوگام مرغوب

مزایای ایزوگام دلیجان در فردیس کرج :

استفاده از ایزوگام در ساختمان فواید بسیاری دارد. اگر جنس ایزوگام استفاده شده در ساختمان استاندارد باشد و ایزوگام بصورت اصولی نصب شده باشد این اطمینان وجود خواهد داشت که ساختمان از بابت نفوذ آب ایمن باشد. برخی از فواید و مزایای استفاده از ایزوگام عبارت است از :

  1. سبک بودن به مقدار حدود 4 کیلوگرم در هرمتر مربع.
  2. مقاوم در برابر گرما تا 120 + و در برابر سرما تا 5- درجه سانتیگراد.
  3. قابلیت انعطاف.
  4. به علت برخورداری از لایه پلی استر در مقابل فشارهای احتمالی از انبساط و انقباض مقاوم می باشد.
  5. در کوتاه مدت دچار پوسیدگی و شکستگی نمی‎شود.
  6. عایق با روکش آلومینیوم حدود %85 از نور و حرارت را منعکس می‎کند.
  7. به برف‌روبی نیاز ندارد.