سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش اجرای عایق پایه سیمانی در سطوح مختلف

نظر

روش اجرای عایق پایه سیمانی در سطوح مختلف : عایق پایه سیمانی به دو صورت تک جزئی (با بهترین فرمولاسیون واکر آلمان، قابل میکس در آب) و دو جزئی قابل تولید می‌باشد. عایق رطوبتی پایه سیمانی دو جزئی از بهترین عایق های است که از دو جزء تشکیل‌شده که جزء اول آن رزین اکریلیک تقویت شده و جزء دوم آن فرموله شده از پودرهای سیمانی شده است که تحت فناوری نانو ساخته شده است. عایق پایه سیمانی جایگزین مطمئن در عایق کاری پشت بام ها به جای قیرگونی و ایزوگام می‌باشد.

روش اجرای عایق پایه سیمانی در سطوح مختلف

عایق پایه سیمانی را می‌توان جهت سطوح مختلف ساختمانی همچون پشت بام، سرویسهای بهداشتی، استخر، دیوارهای باران گیر و همچنین برای آب بند نمودن قطعی سطوح گالوانیزه، آزبست، آردواز، بتن، موزاییک، سنگ، سطوح ایزوگام و آسفالت شده، استخرها، مخازن آب، گنبد مساجد، سقف کارخانجات و انبارها (به سفارش مشتری در رنگبندی های مختلف) استفاده نمود. در زمان عایق کاری باید نکات خاصی توجه داشته باشید تا عایق رطوبتی شما بر روی مکان کاملا به چسب و همچنین دوام و پایداری داشته باشد اولین نکته ای که باید در زمان عایق کردن به ان توجه داشته باشید این است که محیطی که قرار است آیه شود نباید دارای هیچگونه گرد و غبار باشد این نوشته فقط مخصوص عایق های رطوبتی پیش ساخته ایزوگام و عایق رطوبتی قیر می باشد. نکته بعدی که باید به آن توجه شود این است که سطح مورد نظر شما باید دارای بیار رطوبتی باشد. همچنین برای استفاده از عایق از پیش ساخته ی ایزوگام زیر کار باید به وسیله قیر مشتق شده که به همراه بنزین می باشد کاملا پوشانده شود این ماده پیش زمینه و پیش نیاز استفاده از عایق ایزوگام می باشد.کیفیت عایق رطوبتی پایه سیمانی معمولا بسیار بالاست. جهت اطلاع از فروش محصول گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی پایه سیمانی عایق رطوبتی پایه سیمانی, بهترین عایق رطوبتی

نحوه استفاده عایق پایه سیمانی :

ابتدا سطح کار را از گرد و غبار و چربی زدوده ، در صورت وجود تر; یا شکاف ، به وسیله ابزار قسمت های سست را تخریب نموده تا به سطح مستحکم برسید ، سپس سطح را شستشو دهید. حال جز B مایع را در ظرفی مناسب ریخته و 3 الی 5 لیتر آب به آن اضافه کرده و سپس جز A( پودر) را آرام آرام به مایع اضافه نمایید و با کمک همزن برقی هم زده تا خمیری همگن بدست آید.  بهتر است هنگام کار از دستکش استفاده شود. در نهایت خمیر آماده را به وسیله ماله به ضخامت 1 تا 3 میلیمتر بر روی سطح بتن اجرا نمائید. باید توجه داشت سطح کار 15 دقیقه قبل از اجرا کاملا سیراب گردد و پس از اجرا 3 روز مرطوب نگاه داشته شود می توانید به عنوان آستر از محصول RB-AR در زیر لایه نهایی استفاده نمایید.