سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی انواع عایق حرارتی و صوتی الاستومری دیوار

نظر

کارایی انواع عایق حرارتی و صوتی الاستومری دیوار : عایق الاستومری مناسب عایق کاری سیستم های تاسیسات و تهویه مطبوع، لوله کشی، مخازن و کانال های هوا است و به دو صورت لوله ای و رولی در دسترس هستند. این عایق، می تواند جایگزین مناسبی برای انواع عایق های قدیمی از جمله پشم شیشه باشد. عایق حرارتی الاستومری به راحتی نصب می شود و در ضخامت های گوناگون وجود دارد همچنین قابلیت استفاده در فضا های داخلی و خارجی را دارد. عایق الاستومری دارای یک پوسته محکم است که در برابر پاره شدن، تماس اجسام نوک تیز و زبر، مقاوم بوده و همچنین برای نصب، انعطاف پذیر است.

کارایی انواع عایق حرارتی و صوتی الاستومری دیوار

عایق صوتی الاستومری دارای دانسیته بالایی بوده و دارای ضریب انتقال صوتی و حرارتی بسیار پایینی می باشد و در برابر انتقال صوت و حرارت بسیار مقاومت می کند.عایق صوتی الاستومری در سایزهای مختلف قابل تولید و کاربرد می باشد.ساختار ظاهریِ عایق صوتی الاستومری عموما به شکل شانه تخم مرغی بوده و به صورت رولی در عرض های مختلف (اغلب یک متری) عرضه می گردد.

عایق های الاستومری بر اساس نوع کاربرد دارای انواع گوناگونی شامل موارد زیر هستند:
1- عایق حرارتی الاستومری رولی ساده.
2- عایق حرارتی الاستومری رولی پشت چسب دار.
3- عایق حرارتی الاستومری رولی با روکش آلومینیوم.
4- عایق حرارتی الاستومری رولی چسب دار با روکش آلومینیوم.
5- عایق حرارتی الاستومری رولی با روکش با روکش آلومینیوم مسلح با نخ فایبرگلاس.
6- عایق حرارتی الاستومری لوله ای.
7- عایق حرارتی الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم.
8- عایق حرارتی الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم مسلح با نخ فایبرگلاس.

عایق صوتی حرارتی الاستومری عایق صوتی حرارتی الاستومری, انواع عایق برای دیوار

عایق الاستومری دیوار در برابرِ حرارت بالا، گاز ازن و اشعه ماورای بنفش و همچنین در برابر شرایطِ نامناسب جوی ،رطوبت،آلاینده ها و گازهای خورنده و همچنین مواد شیمیایی، مقاومت بسیار بالایی دارد. در محل های سربسته و داخلی ، عایق الاستومری را می توان بدون هیچ پوششی نصب نمود، اما در محل های روباز، سطحِ بیرونیِ عایق الاستومری را با لایه ای از آلومینیوم در ضخامتهای گوناگون جهت حفاظت در برابر ضربه، عوامل فرسایشیِ جوی و افزایش طول عمر عایق الاستومری، کاور می کنند. عوارض و خصوصیات عایق صوتیِ پشم شیشه و پشم سنگ،نیاز به تولید و کاربرد انواع جدید عایق صوتی را در راس برنامه های صنعتگران قرار داد و محقیقن در دهه 50 قرن بیستم میلادی موفق به کشف ترکیبات جدیدی از مواد پتروشیمی بنام عایق صوتی و حرارتیِ الاستومری شدند.این نوع عایق صوتی دارای ساختار سلول بسته و متخلخل می باشد که بدون اینکه ذرات آن مثل پشم سنگ یا پشم شیشه از هم منفصل و ریزریز گردد بصورت رولی و یکپارچه همزمان نقش عایق صوتی و عایق حرارتی را ایفا می کند. جهت اطلاع از فروش محصولات گوهر ابنیه پایتخت با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.