سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ایزوگام دلیجان بام گستر بام ساختمان در کرج

نظر

خرید ایزوگام دلیجان بام گستر بام ساختمان در کرج : اگر چه چند سالی است بارش های جوی در تهران کمتر شده ولی نمی توان عایق بندی پشت بام را نادیده گرفت. شاید بیشترین آسیب به ایزوگام در تهران مربوط به نور خورشید باشد. انواع عایق رطوبتی نانو ، قیر، آسفالت و ایزوگام مناسب پشت بام ساختمان ها در تهران و کرج هستند. بی توجهی به عایق بندی پشت بام موجب می شود تا در سرمای زمستان و به همراه بارش برف و باران، رطوبت به داخل ساختمان راه پیدا کند. در برخی از اوقات نفوذ رطوبت قابل رویت نیست ولی حادثه خبر نمی کند. در یکی از پروژه های ایزوگام در تهران، گچ سقف واحد آخر در قسمتی از بنا ریزش می کند. پس از بررسی علت وجود سوراخ ریز در ایزوگام پشت بام براورد شده است. در این پروژه علاوه بر قیمت نصب ایزوگام ، مالک مجبور به پرداخت بهای اضافی برای تعمیر گچ سقف نیز شده است.

خرید ایزوگام دلیجان بام گستر سطوح ساختمان در کرج

عایق های رطوبتی ایزوگام توسط روش جوش مشعل و به طور کلی به دو روش پهن کردن به صورت آزاد یا اتصال کامل با سطح زیرین نصب می شوند. در روش پهن کردن به صورت آزاد فقط لبه ها به هم متصل می شوند، کناره ها و پیرامون آن با روش های ویژه ای پلمب می شوند. روش معمول در ایران اتصال کامل با سطح زیرین است. وسایل مورد نیاز جهت نصب بطور کلی یکسان هست و به طور جزئی کاملا ابتکاری هست. این وسایل عبارتند از : گاز مایع (کپسول)، شعله اکران کن (به صورت تک شعله و چند شعله وجود دارد)، کمچه و ماله، تیغ موکت بری، فندک جرقه ای، دستکش نسوز، تیغه لاستیکی دسته دار، جارو، کفش کف صاف. تعویض عایق معایب و سختی های نیز دارد.

1- زمان بر بودن و وقتگیر بودن عملیات عایق کاری و ساختمانی.

2- قیمت بالاتر نسبت به تعمیرات عایق کاری.

ایزوگام با کیفیت بام ایزوگام با کیفیت بام, نصب بهترین ایزوگام در ساختمان

ایزوگام باکیفیت و مرغوب برای عایق کاری ساختمان باید از ایزوگام باکیفیت و استاندارد استفاده شود تا باعث افزایش کیفیت کار و ایمنی ساختمان در برابر رطوبت شود. استفاده از ایزوگام استاندارد و مرغوب از ورود رطوبت به ساختمان جلوگیری می کند. همین امر باعث افزایش عمر ساختمان می شود. محصول شرکت های معتبر تولید کننده ایزوگام در کشور استاندارد بوده و مجموعه گوهر ابنیه پایتخت بهترین ایزوگام دلیجان بام گستر را برای شما عزیزان اجرا و نصب می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.