سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترمیم و تعمیر ترک استخرهای قدیمی با عایق نانو

نظر

ترمیم و تعمیر ترک استخرهای قدیمی با عایق نانو : ترک استخر از جمله معضلات اجتناب ناپذیر استخر ها علی الخصوص استخر های با سازه بلوکی می باشد. این ترک ها علی الخصوص در کنج ها و محل اتصال کف به دیواره ها اتفاق افتاده و عامل اصلی مقادیر قابل توجه نشت در بسیاری از موارد می باشد. هنگام استفاده از ظرفیت کامل استخر، بر اثر عوامل مختلفی مانند ضعیف بودن خاک بستر و اطراف دیواره ها، نشست ها و تغییر شکل های تفاضلی (غیر یکنواخت) در سازه استخر ایجاد شده و منجر به ترک خوردن بخش های مختلف آن می گردد. حال آن که در بسیاری موارد به دلیل وجود روکش های نهایی مانند سرامیک و کاشی، امکان دسترسی به این ترک ها میسر نمی باشد. این در حالی است که با استفاده از دو محصول نانو پلیمر و ژل درزگیر به راحتی می توان این ترک ها و درزها را پر و برطرف نموده و نشت از آن ها را به طور کامل متوقف ساخت.

ترمیم و تعمیر ترک استخرهای قدیمی با عایق نانو

بازسازی استخر نیز از جمله خدمات مجموعه گوهر ابنیه پایتخت می باشد. بازسازی استخر در بخش های مختلف می تواند شامل رفع نقص آب بندی استخر ، تعویض سرامیک های قدیمی ، باز طراحی استخر ، با توجه به وضعیت موجود و مدرن و بروز نمودن ظاهر استخر ، تعویض لوله های پوسیده فلزی یا معیوب و جایگزینی با لوله های یو پی وی سی با عمر بالا ، تعمیر و تعویض تجهیزات مستعمل مثل پمپ و فیلتر شنی و مبدل و … باشد. بازسازی استخر چنانچه حساب شده انجام شود و ملاحظات فنی و بهینه ترین طراحی از نظر اقتصادی در بازسازی استخر لحاظ شود، می تواند استخر از کارافتاده شما را با صرف هزینه ای معقول، کاملا احیا کند و به استخری مدرن و امروزی تبدیل کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ترمیم ترک و درز استخر ترمیم ترک و درز استخر, عایق استخری جدید

نوسازی عایق رطوبتی استخرهای قدیمی :

قیمت عایق کاری استخر نوساز با استخرهای قدیمی تفاوت دارد. استخرهای قدیمی نیاز به بازسازی و عایق بندی مجدد دارند. در این عایق کاری ابتدا درزها و ترک های احتمالی گرفته شده و از انواع عایق رطوبتی نانو در آب بندی استخر استفاده می شود. به خصوص استخرهای سنتی شنا با سطح بتن دارای مشکلات زیادی هستند و معمولا اتلاف آب بیشتری دارند. پس از اینکه نشتی در استخر شنا دیده شد با سرویس عایق کاری هوم سرویز تماس بگیرید تا علاوه بر پیدا کردن محل نشتی، با استفاده از متریال جدید و به روزتر، کف و دیواره های استخر بازسازی شود. پوشش های آب بندی نانو به دلیل انعطاف پذیری بالا در هر سطحی قابلیت اجرا دارند.