سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای عایق لوله نفت و گاز با پوشش دوجزئی اپوکسی

نظر

اجرای عایق لوله نفت و گاز با پوشش دوجزئی اپوکسی : پوشش دو جزئی %100 جامد سخت بـر پایـه رزین اپوکسی پلی آمین ،قابل اعمال با اسپری که به طور خاص برای محافظت خطوط لوله فلزی نفت، گاز و آب مدفون در برابر خوردگی در شرایط بسیار خورنده طراحی شده است. خواص عالی آن نظیر مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی و مکانیکی بالا، مقاومت سایشی، چسبندگی فـوق العـاده و سختی مناسب آن این محصول را کاملا متمایز می کند.

اجرای عایق لوله نفت و گاز با پوشش دوجزئی اپوکسی

این پوشش بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمین فرموله شده، چسبندگی بسیار خوبی به سطوح بتنی، فلزی، سنگ و ... دارد. این پوشش به دلیل خواص مکانیکی و شیمیایی ایده آل ، برای تمامی سطوحی که در معرض شوینده های شیمیایی ، مواد ضدعفونی کننده و مواد شیمیایی ( بازها و اسیدهای معدنی ) اکثر حلال ها ، گازوئیل ، بنزین ، آب ، روغن ها و نمک ها قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به دارا بودن مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالا و دارا بودن خواص آنتی باکتریال در صنایع مختلف از جمله پالایشگاه ها، شرکت نفت و گاز، صنایع پتروشیمی، شرکت آب و فاضلاب، بیمارستان ها ، کارخانجات دارویی ، صنایع بسته بندی، صنایع بهداشتی و کشتارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش کاملا آنتی داست می باشد. همچنین از این پوشش می توان برای آب بندی محافظت سطوح فلزی و بتنی در برابر مواد شیمیایی، حلال های نفتی و اسید های ضعیف استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصولات عایق بندی و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رزین اپوکسی لوله گاز عایق رزین اپوکسی لوله گاز, بهترین رزین اپوکسی عایق بندی

موارد کاربرد پوشش رزین اپوکسی :

  • حفاظت از خوردگی سازه ها، لوله ها، اتصالات، نقاط جوش در:
  • سطوح فلزی مدفون در خاک
  • سطوح فلزی مغروق در آب های شور یا شیرین
  • تجهیزات نیروگاهی، پتروشیمی و پالایشگاهی
  • سطوح فلزی در معرض انواع مواد شیمیایی اسیدی، بازی و محلول های نمکی

فراهم نمودن شرایط محیط اجرای این محصول به این صورت است که باید بهترین درجه حرارت محیط و سطح کار حین اجرای کار بین 40-10 درجه سانتیگراد می باشد برای حصول کیفیت مناسب، توصیه می شود، پوشش دهی سطح حتی الامکان در محیط سرپوشیده انجام شود و دمای محیط هنگام اجرای پوشش دهی باید حداقل 3 درجه سانتیگراد بالاتر از نقطه شبنم محیط باشد تا از تشکیل شدن قطرات آب روی سطح جلوگیری شود. پوشش دهی لوله های فولادی در شرکت گوهر ابنیه پایتخت با دستگاه ها مدرن و پیشرفته اعمال می گردد. پوشش داخلی اپوکسی 100% جامد (Solvent Free) در خطوط انتقال گاز ترش، آب نفت و پتروشیمی باعث افزایش بازدهی جریـان سـیال و ظرفیت انتقال، افزایش طول عمر و کاهش آلودگی سیال، کاهش تعداد دفعات تعمیرات،‌ کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری ، کاهش چشمگیر پدیده خوردگی و افزایش طول عمر لوله می گردد.