سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش انواع مواد ضد رسوب و خوردگی لوله ها

نظر

پخش انواع مواد ضد رسوب و خوردگی لوله ها : در طول دو دهه گذشته نسل جدید ضد رسوب ها به طور تجاری ظهور یافته اند، که در آن ها مواد تشکیل دهنده فعال، اغلب مخلوطی از پلی کربوکسیلات ها و پلی اکریلات های مختلف مولکولی هستند. آنتی اسکالانت ها به طور گسترده ای برای جلوگیری از ایجاد رسوب در لوله ها، مبدل های حرارتی و ممبران استفاده می شوند. در اغلب برنامه های کاربردی، ممبران اسمز معکوس و عبور جریان نادرست آن ها، بدون استفاده از شدت جریان و منع ناشی از ته نشینی نمک های محلول می باشد.

پخش انواع مواد ضد رسوب و خوردگی لوله ها

نمونه های معمول رسوبات عبارتند از: کلسیم کربنات، کلسیم سولفات، باریم سولفات و استرانسیوم سولفات، سیلیکا و کلسیم فلوراید رسوبات رایجی نیستند اما حضورشان در سیستم مشکل به وجود می آورد. ضد رسوب های ما، رسوب ها را مهار می کنند در حالی که این خاصیت را دارند که ذرات کلوئیدی را نیز در محلول پخش می کنند. بازداری و پخش جزء ویژگی محصولات است که به افزایش زمان کار سیستم، کاهش فرکانس تمیز کردن و افزایش کارایی مولکول های RO کمک می کند. زمانی که از آب به عنوان یک سیال حرارتی استفاده می شود املاح و سختی موجود در آب بر اثر شوک دما جدا شده و بر روی سطوح نشست می کنند. این رسوبات از مهم ترین عوامل فرسایش و خوردگی در تاسیسات حرارتی و برودتی هستند. در کنار فرسایش و خوردگی تجهیزات، وجود رسوبات مقدار قابل توجهی از انرژی را نیز به دلیل عدم تبادل حرارت به هدر داده و راندمان تاسیسات را می کاهد. اثر رسوب بر اتلاف انرژی موضوعی است که امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است به طوری که سالیانه 45 میلیارد دلار هزینه اتلاف انرژی ناشی از رسوب در تمامی کشورها تخمین زده می شود که این رقم معادل 0.2% تولید خالص کل جهان است.

مواد ضد خوردگی فلزات مواد ضد خوردگی فلزات, عایق ضد رسوب

اطلاعات فیزیکی ماده ضد رسوب یا آنتی‌اسکالانت :

  • شکل ظاهری : مایع زرد رنگ
  • نقطه جوش : 105 درجه سانتی‌گراد
  • وزن مخصوص : -1.165 1.14 کیلوگرم بر لیتر
  • قابلیت انحلال در آب : به‌طور کامل به هر نسبتی در آب حل می‌گردد.
  • اسیدی: PH
  • نقطه اشتعال: ندارد.

مضرات پدیده رسوب و گرفتگی روی ممبران‌ها :

  • کاهش عمر ممبران و تعویض زود هنگام  و در نتیجه تخریب آن.
  • کاهش تولید و کیفیت آب تصفیه شده.
  • افزایش هزینه بهره‌برداری از دستگاه اسمز معکوس.

جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ضد خوردگی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.