سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ملات عایق بندی ضد اسید سطوح بتنی

نظر

انواع ملات عایق بندی ضد اسید سطوح بتنی : ملات های ضد اسید به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد، مقاومت بالا و پایداری خوب مورد توجه ویژه مصرف کنندگان خود قرار گرفته اند. مواردی که در زیر به آنها اشاره شده است، از انواع ملات ضد اسید به شمار می آیند. ملات ضد اسید فورانی ،ملات ضد اسید اپوکسی ،ملات ضد اسید وینیل استری ،ملات ضد اسید سیلیکاتی این ملات ها دارای کاربردهای گوناگونی هستند. مکان‌هایی که در معرض مواد شیمیایی مختلف قرار دارند همچون آزمایشگاه‌ها، کارخانجات شیمیایی و غذایی، صنایع آب و فاضلاب، استخرها و صنایع پتروشیمی نیازمند استفاده از ملات های ضد اسیدی هستند.

انواع ملات عایق بندی ضد اسید سطوح بتنی

همچنین یکی از کاربردهای رایج این نوع ملات ها استفاده از آنها در چسباندن، نصب و بند کشی کاشی ها بوده که چسبندگی، ضد خوردگی و مقاومت بالا این محصولات برای این کار بسیار مناسب می باشد. در مخازن الکترولیز و اتاق های باتری نیز از این نوع محصولات استفاده می شود. ملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم، نوع دیگری از ملات ضد اسید بر پایه سیلیکات پتاسیم باشد. این ملات مناسب جهت نصب و بندکشی کاشی‌ها و آجرهای ضد اسید و قابل کاربرد در غلظت‌های بالای اسیدی و اسیدهایی با درصد خورندگی بالا مانند HCl و H2SO4 و HNO3 با دمای عملیاتی بسیار بالا است. ضعف پوشش حفاظتی ملات ضد اسید سیلیکات پتاسیم، شسته شدن آن در مقابل آب است؛ بنابراین نمی‌توان از این ملات در سطوحی که در معرض شست‌وشو با آب باران یا در مجاورت آب یا در مجاورت قلیاها قرار دارند، استفاده نمود. همچنین در مواردی که اسید در مجاورت این ملات رقیق است، بهتر است از گزینه‌های دیگری برای پوشش محافظتی استفاده شود. جهت اطلاع از فروش محصول و دریافت مشاره با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ملات ضد اسید بتن ملات ضد اسید بتن, عایق کاری سطوح بتنی

ملات پایه فورانی رایج ترین و پر مصرف ترین نوع ملات ضد اسید و قلیا است و در شرایطی که سطح در معرض اسید و قلیا های متنوع با غلظت های متداول قرار دارد، جهت نصب و بندکشی کاشی و آجر ضد اسید و قلیا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول افزون بر مقاومت شیمیایی بسیار بالا در برابر حلال ها و ترکیبات آلی، سرعت کاربری بالایی داشته و دارای خواص مکانیکی بسیار مطلوب نیز می باشد. این ملات فاقد Furfural بوده و تا دمای 180درج? سانتیگراد مقاومت حرارتی دارد. ملات ضد اسید و قلیا افزون بر کاربرد وسیع در صنایع مختلف شیمیایی، در صنایع غذایی و داروئی نیز که دارای سیستم شستشوی CIP می باشند به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. این ملات ها به صورت دو جزئی، شامل رزین و پودر حاوی فیلر‌های معدنی و کاتالیزور می باشد.