سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات عایق کاری با پوشش قیری در جهانشهر

نظر

خدمات عایق کاری با پوشش قیری در جهانشهر : پوشش امولسیونی قیری یک عایق امولسیونی مایع غلیظی به صورت امولسیون است که می توان آن را به صورت خالص یا رقیق شده با آب استفاده نمود که پس از مصرف آب آن تبخیر شده و یک لایه مقاوم و قابل انعطاف بوجود می آورد که در آب حل نمی گردد. عایق امولسیونی نوعی عایق رطوبتی است که نیاز به گرم کردن ندارد و در دمای نرمال مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل بروز ترک بر روی مقاطع بتنی، جذب آب از بتن در حالت خمیری می­ باشد که بسته به شدت جذب مصالح مقاطع پیرامونی آن می­ تواند شدت پیدا کند. این از دست دادن آب منجر به جمع‌شدگی و افت حجمی بتن و ایجاد اختلال در پیشرفت واکنش هیدراسیون می­ گردد که بروز انواع ترک با ابعاد مختلف را به همراه خواهد داشت.

خدمات عایق کاری با پوشش قیری در جهانشهر

توجه به این نکته نیز ضروری است که بروز ترک در بتن، به دلیل باز شدن راه ورود عوامل مخرب نظیر آب و یون‌های مهاجم به درون مقطع بتنی به ویژه در مورد سازه‌های مدفون و نیمه مدفون در خاک همچون فوندانسیون‌ها، منجر به بروز عوارض کیفی بسیاری در بتن می‌گردد که دوام بتن و سازه را به شدت تهدید می‌کند. برای جلوگیری از بروز چنین نقصان کیفی در بتن لازم است تا مقاطع جاذب پیرامون بتن تازه ریخته شده به نحوی پوشش داده شوند که خاصیت جذب آب آن‌ها از بین برود. به منظور رفع این نقصان، شرکت گوهر ابنیه پایتخت نوعی پوشش امولسیونی ویژه را تامین نموده که از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به قابلیت چسبندگی به انواع مصالح ساختمانی و سرعت و سهولت در اجرا اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پوشش امولسیونی عایق پوشش امولسیونی, آببند کننده قیری

روش مصرف و مقدار مصرف :

ابتدا E. M. COAT-90 را با مقادیر مساوی آب رقیق نموده و یک لایه به صورت پرایمر بر روی سطح اجرا نمایید. پس از خشک شدن لایه اول (پرایمر)، زمانی که دست به سطوح نچسبد، لایه دوم و پوشش دهی اصلی توسط ماده E.M.COAT-90 انجام می گردد. در صورت اجرا بر روی کف و بتن مگر، عملیات پوشش دهی با روش ریزش ماده روی مقاطع افقی و تسطیح آن با تی و در سایر موارد عملیات پوشش دهی با پوشش قیری توسط اجرا با قلم مو یا برس انجام می شود. بسته به مقدار تخلخل مقاطع تحت اجرا، برای اجرای کف، حدود 500 گرم تا 1 کیلوگرم و در سایر موارد حدود 200 گرم تا 400 گرم E.M.COAT-90 برای پوشش یک متر مربع کفایت می کند.