سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع ماستیک و خواص آنها در عایق بندی پمپ بنزین

نظر

انواع ماستیک و خواص آنها در عایق بندی پمپ بنزین : ماستیک از جمله مصالح ساختمانی به حساب می آیید که عموما از آن جهت درزگیری و آب بندی نمودن سطوح مختلف و همچنین ترمیم و افزایش مقاومت سطوح آسیب دیده مانند پر کردن ترک های موجود در آسفالت و بتن استفاده می گردد. ماستیک درزگیر دارای انواع زیادی می باشد که مصارف بسیار گسترده ای نیز دارند.

انواع ماستیک و خواص آنها در عایق بندی پمپ بنزین

ماستیک قیری بر پایه قیر اصلاح شده تولید می شود که جهت درزگیری سطوح بتن، سنگ و آسفالت در کانال های انتقال آب، مخازن آب، خیابان ها، پیاده روها، پارکینگ ها و ورزشگاه ها و مصارف بسیار زیاد دیگر به کار می رود. از مزایای این نوع ماستیک می توان به مقاومت در برابر تغییر دما، الاستیسیته بالا، چسبندگی آلی به سطوح بتنی و سنگی و مقاومت در برابر جاری شدن اشاره نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع ماستیک عایق بندی سطوح انواع ماستیک عایق بندی سطوح, آببندی کف پمپ بنزین

خواص عمومی انواع ماستیک :

  • واترپروف کامل در برابر آب و رطوبت.
  • مقاوم در برابر اسید ها و قلیاهای ضعیف.
  • مقاوم در برابر کلیه عوامل جوی.
  • دارای خاصیت چسبندگی مناسب و الاستیکی فوق العاده.
  • قابل استفاده در پر نمودن انواع شکاف های عمودی و افقی.
  • مناسب جهت آرماتورهای آزاد بتن که محل نفوذ آب و رطوبت می باشد.
  • جلوگیری کننده از خوردگی فلزات و گیرایی مناسب.

ماستیک و درزبندها به خانواده ای از محصولات گفته می شود که برای پرسازی درزهای انبساطی و حفرات با هدف آب بندی، زیبایی، پاکیزگی و جلوگیری از جمع شدگی گرد و غبار استفاده می شود. این محصولات بر اساس پایه دارای انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای توانمندی های مختلفی می باشد. انواع مواد درزبندی شامل موارد ذیل می باشد :

ماستیک های پایه قیری گرم اجرا : مناسب برای آب بندی درزهای بتنی کف و یا دیواره ، در کنالهای آبیاری و زهکشی ، پل ها ، کف سازی ها ، محل های با آب جاری و ترمیم ترک ها در آسفالت ها .

ماستیک های پایه قیری سرد اجرا : مناسب برای درزهای افقی و عمودی ، آب بندی و پرسازی درزهای انبساطی به آب جاری ، محوطه ها و کارخانجات.

ماستیک های پلی یورتان تک و دو جزئی : مناسب برای پر کردن درز و آب بندی آنها در مخازن آب و فاضلاب ، مخازن پساب ، محوطه ها ، کارخانجات و انبار ها ، مکان های در معرض آب تحت فشار ، آب بندی دور لوله ها و ترمیم ترک و محل بولت ها.

ماستیک مقاوم نفتی پایه نفتی : پر کردن و آب بندی درزهای در معرض مواد هیدروکربنی مانند پارکینگ ها ، پمپ بنزین ها ، تعمیرگاه ها و فرودگاه ها.

ماستیک مقاوم شیمیایی پلی سولفاید : پر کردن درزها در محل های ریزش مواد شیمیایی شدید مانند نیروگاه ها، پتروشیمی ها، پمپ بنزین ها و محل های در معرض مواد هیدروکربنی.