سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش پرایمر مخصوص زیر سازی ایزوگام در ایران

نظر

فروش پرایمر مخصوص زیر سازی ایزوگام در ایران: پرایمر چیست؟ پرایمر یک نوع ترکیب قیری محلول در آب یا حلال می باشد که جهت پوشش سطوح و یا زیرسازی سطح جهت نصب عایق پیش ساخته ایزوگام مورد استفاده واقع می شوند.از پرایمر ایزوگام غالبا برای زیر سازی و آماده سازی محل مورد نظر جهت نصب ایزوگام استفاده میشود و هدف از استفاده این محصول بالاتر بردن کیفیت عایق کاری و ایزولاسیون است . پرایمر ایزوگام از ترکیب قیر و پودرهای معدنی مخصوص حاصل میشود . این ماده به صورت خمیری یا مایع نسبتا غلیظی بوده که دارای چسبندگی نسبی است و غالبا به رنگ قهوه ای مایل به سیاه است . پرایمر ایزوگام انواع مختلفی دارد و میتوان از آن به صورت خالص یا پس از رقیق سازی با آب و بنزین استفاده نمود . در نمونه های قدیمی رقیق سازی پرایمر تنها با بنزین امکان پذیر بود و همین امر باعث ایجاد خطرات و سختی هایی میشد اما امروزه در نمونه های فعلی میتوان به راحتی به صورت خالص یا با آب از آن استفاده کرد.

پرایمر زیر سازی ایزوگام

فروش پرایمر مخصوص زیر سازی ایزوگام در ایران

موارد کاربرد پرایمر ایزوگام و روش استفاده از پرایمر ایزوگام: مناسب برای محافظت از بتن های مدفون در خاک های دارای سولفات مانند پی ساختمانها از پرایمر ایزوگام برای عایق کاری سطوح مختلفی مانند ؛ پی ساختمان ، دیوارها ، سرویس های بهداشتی و حمام ، استخر ،پارکینگ ، کانال های آب رسانی ، انبارها ، پل ها و …. به کار می روند .در محیط های بسیار آلوده برای حفاظت از سطوح آجری در مقابل املاح نمکی کاربرد دارد از ترکیب پرایمر و ماسه در مواقع ضروری به عنوان آسفالت سرد یا پیش ساخته استفاده میشود در محل هایی که چسبندگی پی ش فرض ایزوگام کافی نباشد می توان از پرایمر برایس افزایش چسبندگی و بهبود عملکرد ایزوگام به سطوح مختلف استفاده نمود.

مزیت های استفاده از پرایمر ایزوگام روش استفاده از پرایمر ایزوگام:پرایمر ایزوگام پس از خشک شدن در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم می باشد،دارای دوام شیمیایی بالا در مقابل اسیدها و بازها می باشد،فاقد آلودگی شیمیایی و سازگار با محیط زیست است،نمونه هایی که با آب رقیق می شوند غیر قابل اشتعال است،در هر دمایی قابل استفاده است و نیازی به گرم کردن با شعله ندارد، مشخصات فنی پرایمر ایزوگام:رنگ آن معمولا مشکی مایل به قهوه ای است،معمولا حالت فیزیکی این محلول به صورت مایع می باشد،زمان خشک شدن آن بستگی به شرایط آب و هوایی دارد، وزن مخصوص آن برابر 90/1 می باشد،مقاومت پرایمر در برابر سرما تا 5 درجه زیر صفر و پایداری حرارتی تا 90 درجه سانتی گراد می باشد.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات خود به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110

فروش پرایمر مخصوص زیر سازی ایزوگام در ایران

نکات ایمنی در هنگام استفاده از پرایمر ایزوگام: استفاده از این فرآورده علاوه بر خطراتی که هنگام رقیق کردن با بنزین ممکن است نصاب ایزوگام را تهدید کند ، به دلیل امولسیون و شیمیایی بودن پس از خشک شدن نهایی بسیار سخت میشود و پاک شدن آن بسیار دشوار است پس در صورت تماس با دست یا بدن هر چه زودتر با استفاده از حلال مناسب ( آب ) پرایمر را پاک نمایید .

موارد کاربرد پرایمر ایزوگام و روش استفاده از پرایمر ایزوگام: مناسب برای محافظت از بتن های مدفون در خاک های دارای سولفات مانند پی ساختمان ها،از پرایمر ایزوگام برای عایق کاری سطوح مختلفی مانند ؛ پی ساختمان ، دیوارها ، سرویس های بهداشتی و حمام ، استخر ،پارکینگ ، کانال های آب رسانی ، انبارها ، پل ها و …. به کار می روند .در محیط های بسیار آلوده برای حفاظت از سطوح آجری در مقابل املاح نمکی کاربرد دارد، از ترکیب پرایمر و ماسه در مواقع ضروری به عنوان آسفالت سرد یا پیش ساخته استفاده میشود، در محل هایی که چسبندگی پیش فرض ایزوگام کافی نباشد می توان از پرایمر برای افزایش چسبندگی و بهبود عملکرد ایزوگام به سطوح مختلف استفاده نمود.

عایق کاری بام

مزیت های استفاده از پرایمر ایزوگام روش استفاده از پرایمر ایزوگام:پرایمر ایزوگام پس از خشک شدن در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب مقاوم می باشد، دارای دوام شیمیایی بالا در مقابل اسیدها و بازها می باشد، فاقد آلودگی شیمیایی و سازگار با محیط زیست است، نمونه هایی که با آب رقیق می شوند غیر قابل اشتعال است، در هر دمایی قابل استفاده است و نیازی به گرم کردن با شعله ندارد

مشخصات فنی پرایمر ایزوگام: رنگ آن معمولا مشکی مایل به قهوه ای است، معمولا حالت فیزیکی این محلول به صورت مایع میباشد، زمان خشک شدن آن بستگی به شرایط آب و هوایی دارد ( در شرایط آفتابی ( گرم ) به حدود 12 ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارد ) ، وزن مخصوص آن برابر 90/1 می باشد، مقاومت پرایمر در برابر سرما تا 5 درجه زیر صفر و پایداری حرارتی تا 90 درجه سانتی گراد می باشد

نکات ایمنی در هنگام استفاده از پرایمر ایزوگام: استفاده از این فرآورده علاوه بر خطراتی که هنگام رقیق کردن با بنزین ممکن است نصاب ایزوگام را تهدید کند ، به دلیل امولسیون و شیمیایی بودن پس از خشک شدن نهایی بسیار سخت میشود و پاک شدن آن بسیار دشوار است پس در صورت تماس با دست یا بدن هر چه زودتر با استفاده از حلال مناسب ( آب ) پرایمر را پاک نمایید.