سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آببندی وعایق کاری ماشین در کرج و تهران

نظر

آببندی وعایق کاری ماشین در کرج و تهران:اهمیت استفاده از عایق حرارتی برای ماشین:اگر شما می خواهید در ماشین خود احساس راحتی داشته باشید فرقی نمی کند که در چه شرایط آب و هوایی به سر می برید، شما قطعا به یک عایق حرارتی برای ماشین نیاز دارید. عایق کاری خودورها یکی از زمان بر ترین و مهمترین کارهایی است که باید در طول ساخت خودرو با دقت زیادی انجام شود. به همین دلیل است که سوالات زیادی در رابطه با این که کدام عایق حرارتی و صوتی برای ماشین مناسب است وجود دارد.

آببندی وعایق کاری ماشین در کرج و تهران

جلوگیری از تابش حرارت :یکی از قسمت های ماشین که باعث می شود حرارت به میزان زیادی با محیط بیرون انتقال پیدا کند، پنجره ها هستند. خورشید از طریق تابشی که دارد می تواند از طریق پنجره محیط داخلی ماشین را گرم کند اما این موضوع می تواند تنها در زمستان برای شما خوشآیند باشد و نه در تابستان. بنابراین یکی از کارهایی که می توانید این است که از بازتاب دهنده های حرارت استفاده کنید. البته هم در بیرون از ماشین و هم از درون. به این ترتیب در زمستان و تاسبتان حرارت از درون به بیرون و برعکس انتقال پیدا نمی کند. با استفاده از این نوع عایق حرارتی تنها توانسته اید که روشی برای جلوگیری از تابش پیدا کنید.
انواع عایق کاری ماشین در کرج و تهران
جلوگیری از انتقال حرارت : یکی دیگر از روش هایی که حرارات با استفاده از آن منتقل می شود، انتقال است. در این حالت بدنه ماشین شما توسط خورشید گرم می شود و می تواند این گرما را به محیط داخلی نیز انتقال دهد. در زمتسان هم می تواند گرمای داخلی را به بیرون انتقال دهد. پس شما باید به فکر عایقی برای بدنه خودرو باشید. برای جلوگیری از این اتفاق باید از یک عایق ضخیم در سقف خود استفاده کنید تا از بیرون رفتن گرما در زمستان جلوگیری کنید.

راهنمای عایق‌بندی درها برای کاهش صدای اتاق خودرو: عایق‌بندی درها و پنجره‌ها کار آسانی نیست. دلیل این گفته میزان زحمتی است که باید برای به سرانجام رسیدن درست این کار، متحمل شوید. علاوه بر این ریزه کاری هایی نیز برای نتیجه‌ گیری بهتر در صداگیری اتاق خودرو وجود دارد.اولین مرحله برای عایق‌بندی درها، خارج کردن همه‌ی پیچ‌ها و دیگر قطعات در اولین لایه بیرونی درهاست، تا بتوانید اندازه‌ی دقیق فوم عایق مورد نیاز را به دست آورید. دقت کنید که اگر می‌خواهید اندازه عایقی که خریداری کرده‌اید کوچک‌تر یا بزرگ‌تر نباشد، بهتر است پس از انجام این مرحله و به دست آوردن اندازه‌ی دقیق، اقدام به خرید فوم عایق بازتابنده کنید. مرحله‌ی بعد نصب فوم عایق است. در این مرحله شما باید مطمئن شوید که همه‌ی قسمت‌ها به خوبی عایق‌بندی شده است و محل مغفول مانده‌ای وجود نداشته باشد. همچنین باید دقت کنید که قسمتی را بیش از حد عایق نکنید که وزن در را تا حد زیادی افزایش دهد. اگر این نکات را رعایت کنید بهترین نتیجه را برای کار خود رقم خواهید زد.پس از آنکه همه‌ی قسمت‌های درها را که احتمال دارد صداهای بیرونی از آن مکان‌ها وارد اتاق خودرو شود، عایق‌بندی کردید و از این کار مطمئن شدید، وسایل لایه‌ی بیرونی در را در جای خود نصب کنید. به این ترتیب عایق‌بندی درها تکمیل شده است و می‌توانید شاهد کاهش صدای اتاق خودروی خود باشید.

آببندی وعایق کاری ماشین در کرج و تهران


عایق هوا درب های خودرو: نکات عمومی در صداگیری اتاق خودرو؛اگر از کفپوش‌ها و فوم‌های عایق استفاده می‌کنید بهتر است هر از چند گاهی، محفظه‌ها و لبه‌های آن‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که چسب‌های آن‌ها باز نشده باشد.

اگر اولین‌بار است که برای عایق‌بندی درها اقدام می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از یک نفر که سابقه‌ی چنین کاری دارد کمک بگیرید. این‌گونه نتیجه‌ی کار شما دقیق‌تر و مفیدتر خواهد بود. صداهای تکراری که به صورت مداوم در اتاق خودرو شنیده می‌شوند پیام‌های هشدارآمیزی از نقص در قسمت‌های مکانیکی خودرو در خود دارند و باید نسبت به رفع آن‌ها توجه جدی داشته باشید.

به عنوان نکته‌ی آخر باید توجه داشته باشید که حذف همه‌ی صداهای اتاق خودرو و رسیدن به سکوت مطلق، امکان‌پذیر نیست. مخصوصا اگر خودروی شما قدیمی باشد، شنیده شدن کمی صدا در اتاق خودرو، عادی است و نباید انتظار داشته باشید که همچون یک خودروی لوکس، هیچ صدایی در داخل خودرو نشنوید.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.شماره تماس:09121754110