سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع چسب ایزوگام در کرج و تهران

نظر

فروش انواع چسب ایزوگام در کرج و تهران: پس از گذشت چندسال از آسفالت یا ایزوگام ،  آنها فرسوده می شوند بدلیل اینکه قیر  موجود در آن خاصیت چسبندگی خود را  از دست می دهد، حال  با استفاده از چسب ایزوگام می توان اول  شکاف های ایجاد شده بر روی آنها را  ترمیم نمود  ( کاری که ایزوگام  نمی تواند انجام دهد ) ثانیا ایزوگام جدید با کیفیت  بسیار بالایی به سطح پیشین می چسبد  و باعث افزایش طول عمر و کیفیت بهتر می شود زمان  اجرای این فرآیند با سرعت انجام می شود .برای پوشش هر 1 متر مربع سطح ، کمتر از 1 لیتر قیر امولسیون لازم است.برای تهیه چسب ایزوگام میتوانید با کارشناسان شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید تلفن:09121754110

 چسب ایزوگام و آسفالت فروش نصب اجرا در تهران

موارد کاربرد:قبل از ایزوگام  کردن سطح  زیر کاشی و سرامیک حمام و دستشویی در ساختمان، قبل از ایزو گام  جدید  روی هر نوع سطحی مانند پشت بام ، پارکینگ و . . . پر کردن شکاف ها  روی هر نوع سطح    ( جهت آببندی )، قیر پاشی کف انواع خودرو های سواری ، وانت ، کامیون و تریلر ،عایق کاری هر نوع وسیله صنعتی برای جلو گیری از زنگ زدگی، چسب ایزوگام از محلول قیر امولسیون و امولسی فایر تهیه شده که پس از خشک شدن فقط قیر70/60 باقی می ماند  ولی درصد مواد آن کمی متفاوت است که چسبندگی  نهایی آن بیشتر می باشد .این محصول مطابق استاندارد ملی ایران  12505 می باشد .

مزایای چسب ایزوگام و آسفالت: 1: ایجاد یک سطح نازک از قیر، که موجب چسبندگی عالی ایزوگام با سطح قبلی مانند : بتون، ایزوگام قبلی و آسفالت می شود. 2: به علت یکسان بودن جنس آنها ، هر دو ماده چسبندگی قوی خواهند داشت. 3: نیاز به تمیز بودن سطح   از گردو غبار  نیست. 4: زمان خشک شدن بسیار مناسب ، حدود 20 دقیقه به طول می انجامد . 5: نفوذ پذیری بسیار بالا.

فروش انواع چسب ایزوگام در کرج و تهران

* با توجه به سیال بودن مناسب چسب ایزوگام، مواد به لایه های پایین نفوذ کرده و کلیه ترک های ریز را نیز می پوشاند .

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110
کارایی های چسب ایزوگام: 1: مقاوم در برابر سرما وگرما . 2: حفظ کلیه خواص قیر  در دما های شهرهای  ایران 3: عدم سیال بودن پس از خشک شدن .پس از خشک شدن در مقابل گرما سیال نمی شود . 4: ایجاد لایه های  قیر با ضخامت کم و یکنواخت. 5: انعطاف پذیری .6: به علت خاصیت کشسانی قیر، این محصول پس از خشک شدن انعطاف پذیراست و ترک بر نمی دارد . 7: آب بندی بی نظیر 8: قیر به دلیل خواص خود و ضد رطوبت بودن آن، هیچ نوع رطوبتی را به خود راه نمی دهد و همراه دفع کننده آب می باشد.