سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع عایق پرایمر در کرج و تهران

نظر

فروش انواع عایق پرایمر در کرج و تهران:شرح محصول: این کد محصول بر پایه پلیمرهای اصلاح شده آکریلیک امولیشن می باشد، این محصول بدون پیگمنت های فام دهنده بوده و سبب محافظت از بستر رنگ در برابر نفوذ رطوبت و آب ، مقاوم به شرایط مختلف آب و هوایی میباشد.
ویژگی ها و مزایا : 1: مقاومت بالایی در برابر شستشو ، سایش ، نفوذ آب و مواد قلیایی ( آستر ضد آب ، ضد رطوبت ) 2: آستر  اکریلیک مقاوم در برابر رطوبت ، تغییرات دما ، رطوبت بسیار بالا ، انواع شرایط مختلف جوی 3: آستر اکریلیک سازگار با محیط زیست 4: آستر اکریلیک مناسب رنگ های  انعطاف پذیر ، دوام عالی 5: آستری  اکریلیک سریع خشک ، دارای  سهولت اجرا 6: آستری اکریلیک بدون بو نامطبوع 7:رنگ مقاوم در برابر نور خورشید ، نور ماورای بنفش
با توجه به توضیحات بالا  محصول پرایمر نما اکریلیک با نفوذ به بستر سطح رنگ آمیزی سبب پر شدن تخلل و افزایش استحکام بستر میگردد لذا به ویژه جهت آماده سازی نما بیرونی ساختمان ، ویلا و تمام محیط های بیرونی و سطوح خارجی خصوصا سطوح نمای ساختمان ها پیشنهاد می شود و سبب افزایش دوام ، پایستگی و چسبندگی رنگ رویه را افزایش دهد.

فروش انواع عایق پرایمر در کرج و تهران

موارد کاربرد: این محصول با قابلیت نفوذ بالا میتواند روی سطوح بتنی گچی ، ابزار گچی ، سیمانی ، آردواز، اجری و غیره در داخل و خارج ساختمان استفاده گردد.
تجهیزات مورد استفاده:قلم مو، غلطت، اسپری
شرایط محیطی: این محصول را می‌توان در دمای 10 تا 35 درجه سانتیگراد روی سطوح خشک اجرا نمود.

آماده سازی سطح:سطح مورد نظر ابتدا می بایستی کاملاً تمیز خشک و عاری از هر نوع آلودگی و گرد و غبار باشد (در صورتی که سر شوره زده باشند حتماً باید با استفاده از برس تمیز گردد، برای سطوح سیمانی  جهت تمیز کردن سطح میتوان از واتر جت استفاده نمود.در صورت وجود رنگ‌های کهنه آن  را سنباده زده و رنگ های پوسته شده را از روی صفحه پاک نموده و از پوسته نکردن مابقی رنگ مطمئن شوید.

روش اعمال:آستری مورد نظر را میتوان با نسب 2 به 1 با افزودن مقداری مناسب آب به عنوان حلال مخلوط نموده بر روی سطح اعمال نمایید و بعد از حداقل 2 ساعت لایه بعدی را اجرا نمایید.جهت افزایش کیفیت ، دوام ،طول عمر بیشتر رنگ ‌اکرولیک رویه و ایجاد سطحی با کیفیت بالا ، افزایش چسبندگی مورد انتظار و تامین چسبندگی بیشتر با سطحبستر استفاده از پرایمر و سیلر اکریلیک پایه آب در شرایط خاص توصیه می گردد.در صورت نیاز روی سطح بتونه اکریلیک را استفاده نمایید.

شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد:شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

فروش انواع عایق پرایمر در کرج و تهران

نکات ایمنی: این محصول بر پایه آب بوده و قابل اشتعال نمی باشد اما توصیه می شود در صورت تماس با پوست آن را با صابون و مقادیر زیاد آب شستشو داده و در صورت حساسیت و تحریک بیشتر پوست با پزشک مراجعه کنید.
شرایط نگهداری:به مدت دو سال در محیط سربسته  خشک ، دور ازموزیک نور مستقیم خورشید با تهویه مناسب در دمای 5 تا 35 درجه سانتیگراد نگهداری شود.از یخ زدگی رنگ جلوگیری گردد و بعد از مصرف رنگ درب ظرف آن را محکم ببندید.

پرایمر زیرسازی:این محصول آستری رنگ پایه آب می باشد که تشکیل شده از چند پلیمر آکریلیک با کیفیت بالا، مقاوم و کاملاً ضدآب در برابر حلال ها و نفوذ رطوبت به سطح می باشد.

مواردکاربرد: 1: برای فضاهای خارجی و داخلی و بر روی سطوح سیمان اندود و بتنی 2: برای فضاهای داخلی بر روی سطوح گچ، سیمان و بتن
مزایا: 1: راحتی اجرا توسط قلم مو یا پمپ ایرلس 2: جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به دیوارهای گچ برگ و سمنت بردها 3: باعث استحکام و طول عمر بیشتر رنگ یا عایق می گردد. 4: این محصول ضد کپک و ضد قارچ میباشد.

میزان مصرف: 200 الی 300 گرم در هر مترمربع می باشد.

روش استفاده:سطح زیرکار باید کاملاً تمیز شود تا نفوذپذیری پرایمر بر روی سطح به حداکثر مقدار ممکن برسد. خشک کردن کامل سطح بطوری که هیچگونه نم و رطوبتی بر روی سطح وجود نداشته باشد. پرایمر باید کاملاً همزده شود سپس پرایمر را می توان بوسیله برس یا پمپ ایرلس بر روی سطح اجرا نمود. مدت زمان خشک شدن سطحی 2 ساعت و خشک شدن عمیق 24 ساعت می باشد.

شرایط نگهداری: در دمای 5+ تا 35+ درجه سانتی گراد دور از انجماد و تابش مستقیم نورخورشید نگهداری شود.
مدت نگهداری:در بسته بندی اولیه و باز نشده به مدت 12 ماه قابل نگهداری می باشد.
بسته بندی:دبه 4 و 20 لیتری