سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد چسب های نواری عایق بندی حرارتی ضد اشتعال در ساختمان

نظر

کاربرد چسب های نواری عایق بندی حرارتی ضد اشتعال در ساختمان : نوار همه کاره است که همیشه برای بسته بندی یا بسته شدن یک کارتن حمل و نقل مفید است. به دلیل ساختار قوی پروپلین، مقاومت بالایی در برابر اشعه ماورا بنفش دارد. یک چسب قوی و مورد اعتماد برای بسته بندی های شماست. این چسب قدرت نگهداری بالایی در بسته بندی کارتن ها با جنس های مختلف دارد. چسب شیشه ای پهن می تواند جعبه های سنگین را تحمل کند. این چسب می تواند روی همه ی کارتن ها و جعبه ها مانند جعبه های بازیافتی بچسبد. چسب پهن شیشه ای در برابر پاره کردن مقاومت می کند و هنگام استفاده به راحتی باز می شود و سریع به سطح می چسبد. اطلاعات بیشتر چسب عایق پارچه ای ضد سایش و تحمل حرارتی بالا مخصوص سیم کشی خودرو و ماشین و عایق کردن سیم های ماشین است.

کاربرد چسب های نواری عایق بندی حرارتی ضد اشتعال در ساختمان

ویژگی های چسب پارچه ای نواری : مقاوم در برابر حرارت بالا مقاوم در برابر فرسایش طول عمر بسیار بالا در برابر تاثیرات محیطی مقاوم است استفاده بسیار آسان با دست یا دستگاه های اتوماتیک ضد اشتعال و شعله ور شدن جذب آب بسیار عالی عایق بسیار عالی صدا کاربردهای چسب پارچه ای : عایق کردن سیم های خودرو و وسیله های نقلیه استفاده ی بسیار زیاد از چسب پارچه ای در سیستم های ضبط و باند یا سیستم های صوتی و تصویری به علت نویز گیر بودن چسب پارچه ای بهترین گزینه برای جمع کردن سیم ها ، مرتب کردن و ضد نویز کردن آن کاربرد دارد. این محصول یک چسب مخصوص مقاوم در برابر حرارت است در دمای بالا که برای جلوگیری از صدمه دیدن قطعات جانبی برد در فرایند مونتاژ کاری با هیتر هوای گرم استفاده می شود. عایق بندی ، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا ، مقاومت در برابر اسید و قلیایی ، الکترولیز کم ، مقاومت در برابر ضربه ، مقاومت در برابر پارگی ، از ویژگی های اصلی آن می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب نواری عایق حرارتی چسب نواری عایق حرارتی, انواع عایق های نواری

چسب نسوز می تواند به عنوان عایق الکتریکی و حرارتی نیز به کار رود. موارد استفاده آن در صنعت بسیار است که بیشترین موارد استفاده از آن در تعمیرات موبایل و قطعات الکترونیکی به عنوان محافظ حرارتی و الکتریکی در هنگام لحیم کاری می باشد. چسب های نواری را دور از رطوبت و تابش مستقیم نور خورشید و منابع حرارتی ، تا دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد نگهداری نمایید. بهترین شرایط نگهداری چسب ها دمای 20 الی 30 درجه سانتی گراد و رطوبت پایین تر از 70% می باشد. سطوح مورد نظر جهت چسباندن نوار چسب باید خشک و عاری از چربی ، گرد و غبار و سایر آلاینده ها باشد.