سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع چسب پرایمر مایع درزگیر دور لوله های فاضلاب

نظر

پخش و توزیع چسب پرایمر مایع درزگیر دور لوله های فاضلاب : لوله های فاضلاب و آب مصرفی ساختمان و متعلقات مربوطه از مهمترین و حساسترین بخش های سازه ساختمان می باشد. برای تشخیص رفع نم و نشتی لوله های فاضلاب باید حواستان باشد که هر چند وقت یکبار به لوله های ساختمان خود توجه کنید، تا دچار مشکلات فنی و ساختاری بزرگی نشوید. نگهداری و سرویس نامناسب باعث ترکیدگی لوله و نشتی لوله های فاضلاب می شود که خسارات و هزینه هایی را در بر خواهد داشت. چسب پرایمر نیز یک عایق حرارتی است که علاوه بر خاصیت عایق بودن به دلیل چسبندگی اطراف لوله ها را می پوشاند تا نوار کشی ساده تر و محکم تر انجام شود. رنگ پرایمر در قوطی های مختلفی با حجم های مختلفی فروخته می شود. نوار آلتن یا خطی سپس اطراف لوله پیچیده می شود.

پخش و توزیع چسب پرایمر مایع درزگیر دور لوله های فاضلاب 

انواع مختلفی از این پرایمر ها نیز در بازار ایران موجود است که از کیفیت و چسبندگی خاصی برخوردارند ولی مهمترین خصیصه در بین این چسب ها میزان غلظت آنهاست و اینکه آیا با دستگاه های مکانیکی و یا وسط دست بر روی لوله قرار خواهند گرفت. لوله های فاضلاب ساختمان که جهت هدایت فاضلاب مصرفی ساختمان به صورت توکار در محدوده سقف کاذب، داکت ها، کانال ها و یا کف و دیوار ساختمان نصب می شوند. تردیدی نیست که نشتی لوله های فاضلاب بیشترین نگرانی را برای مردم دارند. آلودگی آب که اغلب هم نجس هستند از یک طرف و جا انداختن و لکه های رنگی آنها از طرف دیگر این مشکل را بد تر می کند. خوشبختانه سیستم لوله های پلیکا به شکلی است که کمتر دچار پوسیدگی می شوند و نشتی در این نوع لوله ها کمتر گزارش داده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مایع درزگیر لوله فاضلاب مایع درزگیر لوله فاضلاب, مواد نانو درزبندی لوله

برای تعمیر و ترمیم اتصالات معیوب و خراب لوله های فاضلاب راهکارهای سنتی و نوینی وجود دارد که با‌پشرفت علوم و تکنولوژی گسترش یافته اند. اما باید بدانیم که هر لوله  و اتصال های فاضلاب از جنس و ساختار فیزیکی مخصوص و ویژه آیی ساخته شده اند.و بایستی در هنگام نیاز به تعمیرات انها، مدنظر قرار گرفته و جزییات فنی و نوع همپوشانی عایق و لوله رعایت شود تا از کیفیت نهایی خدمات مطمئن شویم. امروزه چسب های بین لایه ای پلیمری مانند چسب پلی اتیلنی عامل دار شده با مالییک انیدرید به طور گسترده برای اتصال پلی اولفین ها به پلیمرهای قطبی مانند پلی آمید، اپوکسی، پلی وینیل الکل و … یا اتصال به فلزات به کار می روند. چسب های فوق به عنوان لایه میانی در  پوشش سه لایه لوله های نفت و گاز، فیلم های چند لایه، لوله های چند لایه، اتصالات لوله، مخازن سوخت و … به کار می رود.