سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت هر متر مربع شاتکریت در سطوح دیوار و سقف ها

نظر

قیمت هر متر مربع شاتکریت در سطوح دیوار و سقف ها : بتن پاشیده، بتن یا مالتی است که از طریق یک شیلنگ تحت فشار هوا با سرعت زیاد روی سطوح حفاری شده سنگ پاشیده میشود و به دو روش تر و خشک اجرا میشود و دارای روش اجرای خاصی است، بتن پاشی بوسیله دستگاه پمپ بتن پاش توسط افراد ماهر انجام میشود. از بتن پاشیده شده معمولاً به عنوان قسمتی از سیستم نگهداری و در برخی موارد به عنوان پوشش دائمی استفاده میشود. بتن پاشی بر حسب نوع کلاس تحکیم قبل و بعد از نصب توری فولادی (وایرمش) روی سطوح حفاری انجام گرفته و سپس حفاری گمانه تزریق روی سطح شاتکریت شده صورت می گیرد.

قیمت هر متر مربع شاتکریت در سطوح دیوار و سقف ها

برای اجرای صحیح عملیات شاتکریت، سطوح دیواره ها و سقف تونل که نیاز به بتن پاشی دارند را بایستی از ذرات ریز، گرد و خاک، گل و از هر گونه مواد خارجی پاکسازی نمود این کار با استفاده از هوای فشرده یا پاشیدن ماسه تحت فشار زیاد انجام میشود. سطوح حفاری تونل قبل از بتن پاشی بایستی بطور کامل با بیل چکش هیدرولیکی لق گیری شود. باید به موازات پیشرفت عملیات حفاری شاتکریت مرحلة اول و در صورت مشاهدة ناپایداری در سطوح حفاری، نصب وایرمش و شاتکریت مرحلة دوم انجام بگیرد.

قیمت هر متر مربع شاتکریت قیمت هر متر مربع شاتکریت, انواع عایق شاتکریت در سازه ها

جهت دستیابی به بتن پاشیده شده با کیفیت مناسب رعایت مواردی از قبیل :

1) استفاده از شیلنگ های با طول و قطر مناسب.
2) ثابت بودن فشار آب حین بتن پاشی.
3) تنظیم سرعت خطوط ماسه، سیمان و آب در سر نازل به طوری که برگشت و اتلاف مصالح به حداقل برسد.
4) نگهداری نازل به وضعیت عمود بر سطح بتن پاشی و حرکت نازل به صورت بیضی های همپوش الزامی می باشد.

علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای تایید قیمت با ارائه کننده قیمت تماس بگیرید. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. قیمت های ارائه شده در این سایت بر اساس اعلام تولید کنندگان و تامین کنندگان می باشد. ممکن است کالای مورد نظر شما بر اساس نوع تولید کننده و تامین کننده، در سایت با چند قیمت مختلف در دسترس باشد. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق بندی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.