سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای خدمات آب بندی تراس و پشت بام موزاییکی در گلشهر

نظر

اجرای خدمات آب بندی تراس و پشت بام موزاییکی در گلشهر : برای آب بندی پشت بام با سطح نهایی موزاییک، سطح پشت بام موزائیک می باشد که نفوذ آب و رطوبت در جرم موزاییک ها و ملات زیرین آنها باعث از بین بردن ترک خوردگی سطح موزاییک و پوک شدن ملات زیرین آن شده و به مرور باعث نشت آب و رطوبت به طبقه زیرین می شود. به دلیل شکستگی و از بین رفتن ملات زیرین موزائیک ها شیب بندی پشت بام دچار مشکل شده است، در این مرحله اولین پیشنهادی که به کارفرما داده می شود برداشت کلیه سطوح و ترمیم شیب بندی می باشد.

اجرای خدمات آب بندی تراس و پشت بام موزاییکی در گلشهر

آب بندی تراس یکی از فعالیت های مهم آب بندی می باشد که در برخی موارد پس از کاشی کاری ، نصب سرامیک و یا سنگ بر روی تراس نیاز به آب بندی پیدا می شود. در اینگونه موارد احتمالا به عایق زیر کف پوش که می تواند از هر جنسی مانند موزاییک ، سنگ و یا کف پوش های دیگر باشد، آسیب رسیده و تراس از آب بندی خارج می شود. آب بندی تراس با مواد گوناگونی انجام می شود، در برخی از موارد نیاز به این است که بدون تخریب تراس یعنی بدون تخریب کاشی و سرامیک و سنگ و یا سایر کفپوش هایی که بر روی تراس کار شده است ، تراس را آب بندی نمایند. در این هنگام آب بندی تراس بدون تخریب انجام می شود ، یعنی آب بندی طوری انجام می شود که سطح تراس و بالکن آسیب نبیند و یا کمترین آسیب را ببیند. برای آب بندی تراس بدون تخریب از مواد نانو استفاده می شود، البته مواد دیگری هم برای این کار وجود دارند. چسب آب بندی و مایع آب بندی در این مورد کاربرد دارد.

آب بندی تراس و بام موزاییک آب بندی تراس و بام موزاییک, مواد نانو عایق بندی تراس

عایق رطوبتی پشت بام نانو یکی از بهترین مواد جهت عایق کاری سطوح و سازه های مختلف می باشد. با توجه به مشکل نشتی پشت بام در فصول مختلف استفاده از عایقی با کیفیت و دوام بالا توأم با ظاهری زیبا حائز اهمیت می باشد.  با توجه به عدم رضایت مشتریان از روش های سنتی نظیر قیرگونی و ایزوگام به دلیل عدم مقاومت در برابر تغییرات دمایی، جداشدن اورلپ ها و در نتیجه طول عمر پایین این روش ها، استفاده از عایق رطوبتی پشت بام نانو توصیه می شود. عایق رطوبتی پشت بام عایقی با دوام بالا و منطبق بر آخرین تکنولوژی روز بوده و موجب آب بندی سطوح مختلف به صورت یکپارچه می شود. این عایق رطوبتی بر خلاف روش های سنتی و قدیمی قدرت چسبندگی بسیار بالایی به سطوح مختلف داشته و با اجرا و حتی ترمیم آسان همراه می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.