سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درزبندی دورسینک ظرفشویی در کرج و تهران

نظر

درزبندی دورسینک ظرفشویی در کرج و تهران : اگر به قسمت هایی نظیر سرویس های بهداشتی، حمام، آشپزخانه به خصوص سینک ظرفشویی، تراس و مکان های در معرض آب خوردگی چون استخر، سونا، جکوزی، ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب که از مکان های آب گیر نیز به شمار می روند توجه کنید شاهد نم خوردگی و تخریب بخش هایی از آن ها خواهید بود. در صورتی که بخواهید به روش های قدیمی مشکلات تخریب آن ها را برطرف کنید باید علاوه بر صرف هزینه گزاف و زمان بسیار طولانی یک تیم عملیاتی ساختمانی را به آن ها بیافزایید. در حالی که با محصول جدید نانوفناوری ماستیک سفید  می توانید بدون نیاز به هیچ گونه تیم عملیاتی ساختمانی و در زمان کوتاه محیط خانه تان را از به هم ریختگی دور نگه داشته و باقی پولتان را هم پس انداز کنید این چسب ابگریز محصول شرکت گوهر ابنیه پایتخت میباشد.

ماستیک

درزبندی دورسینک ظرفشویی در کرج و تهران

چسب ماستیک سفید آب بندی و درزبندی یک فرم ژل مانند از چسب است . این چسب از ترکیب متفاوتی از دیگر مواد شیمیایی آلی مبتنی بر پلیمر ساخته می شود ، پس در دسته ی مواد پلیمری قرار می گیرد به دلیل همین ساختار شیمیایی مختص خود چسب ماستیک از مقاومت بالایی برخوردار است که هم در دماهای بالا و هم در دماهای پایین قابل استفاده می باشند. چسب ماستیک نسبت به چسب ها یک تفاوت عمده دارند و آن قدرت پایین تر و حالت کششی یا کشسانی بیشتر است.از آنجا که هدف اصلی چسب ماستیک  ، آب بندی و درزبندی کردن است به همین علت بر خلاف برخی از چسب ها ، این چسب نیاز به خشک شدن به معنای واقعی دارد اما خشک شدن آن لزوما دشوار نیست اما صبر داشتن لازم است . این چسب در هوای سرد ، گرم و مرطوب به خوبی عمل میکند ، بهترین دمای مورد نیاز برای چسبیدن و خشک شدن بین 5 درجه سانتی گراد تا 40 درجه و رطوبت لازم بین 5% تا 95% میباشد.

درزبندی دورسینک ظرفشویی در کرج و تهران

چسبیدن و خشک شدن بستگی به ضخامت چسب دارد ، شروع خشک شدن را معمولا با تشکیل یک پوسته بر روی آن می توان تشخیص داد برای برای یک ضخامت چسب که به محل مورد نظر زده باشیم اگر در حد چند میلیمتر باشد معمولا 24 ساعت زمان برای خشک شدن نیاز است و هرچه ضخامت آن بیشتر باشد بسته به شرایط محیطی و آب هوایی برای خشک شدن دارد گاهی تا 48 ساعت زمان نیاز دارد. با توجه به تنش سطحی کم آنها نمی توان چسب سیلیکونی را رنگ آمیزی کرد.
موارد مصرف ماستیک سفید:درزگیری سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان ، پر کردن درز های انبساطی دیوار ها ، سقف ها ، کف ها و ترک های عمیق ساختمانی ، بند کشی کاشی ، سرامیک ، سنگ ، موزائیک و آجر در داخل و خارج ساختمان ، قابل استفاده در محل اتصال سیمان با  چارچوب پنجره های آهنی ، چوبی ، پی وی سی (PVC) و حتی آلومینیومی برای جلوگیری از نفوذ آب باران ، ترمیم درز های باز شونده سطوح گچی (جای میخ ، پیچ و …) ، جهت درز گیری سینک های ظرفشویی و دستشویی ، کناره های ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب ، درزگیری بدنه خودرو در صنف صافکاری و نقاشی ، درزگیری دور وان ، جکوزی ، توالت فرنگی و انواع سطوح دیگر
انبارداری و نوع بسته بندی: شرایط حفظ و نگهداری: در دمای 5 تا 35 درجه ی سانتیگراد قابل نگهداری می باشد. (به دور از تابش مستقیم نور خورشید و از یخ زدگی جلوگیری شود)ماستیک سفید و مشکی به صورت کارتریجی در کارتن های 24 عددی موجود است. وزن هر کارتریج حدود 500 گرم است.امروزه نشتی آب، نم زدگی و رطوبت گرفتگی بر روی نواحی ساختمان شامل دیوارها، کف، سقف و نما از معضلات کنونی روزانه به شمار می آید. رفع مشکلاتی نظیر نشتی و نمناکی مطابق با روش های کاملا سنتی تخریب و بازسازی سطوح و لایه های زیرین قدیمی را می طلبد که صرف هزینه زیاد و آشفتگی محیط خانه بار دیگری به مشکلات پیشین می افزاید. اما خوشبختانه با پیشرفت های اخیر در زمینه نانوتکنولوژی (فنانوری نانو) مشکلات ما در زمینه آب بندی تا حد بسیار زیادی رفع شده است.در عصر کنونی که تماس سازه ها و نمای آن ها با آب یک مشکل حل نشدنی و راه حل دور از اندیشه به نظر آمده است، نانوتکنولوژی نسل جدید فناوری چون زایکوسیل و محصولات مدرنی همانند ژل مخصوص آب بندی را در بازار تولید و عرضه کرده است تا به وسیله آن ها بتوان از شر رطوبت زدگی سازه ها و خسارات ناشی از تخریب آن ها پیشگیری نمود.