سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع قیر های امولسیونی در کرج و تهران

نظر

 فروش انواع قیر های امولسیونی در کرج و تهران:قیر چیست؟قیر برای ایرانیان از دیر باز یک واژه نام آشنا بوده است.در کشور ما از آن دو تعریف عامیانه و حرفای ارئه شده است.در برداشت عامیانه ( قیر ماده ای سیاه ، بد بو و گاهی ناخوشایند است که دو خاصیت مشخص دارد چسبندگی و آب بندی. منشاء آن از نفت می باشد و در تهیه آسفالت یا قیر گونی بام به کار می رود ).از دیدگاه صاحب نظران ( دسته ای از مواد دارای خاصیت چسبندگی به رنگ سیاه یا تیره ( جامد،نیمه جامد یا ویسکوز) با منشاء طبیعی یا تولیدی که عمده اجزای سازنده آنها هیدروکربن های با وزن مولکولی بالا تشکیل می دهند و در دی سولفید کربن محلول می باشند).

عایق قیری

فروش انواع قیر های امولسیونی در کرج و تهران

قیر دمیده :قیر دمیده برای اولین بار در سال 1890 از واکنش قیر داغ با اکسیژن بدست آمد و به دنبال آن تحقیقات زیادی در مورد متغیرهای فرآیند، طراحی دستگاه و کنترل واکنشهای شیمیایی انجام گرفت. هوادهی قیر، فرآیندی می‌باشد که در آن قیر مایع داغ با هوا تماس داده می‌شود. بر اثر این تماس قیر سفت شده و حساسیت حرارتی آن کاهش می‌یابد. موارد استفاده قیر دمیده در ساخت لایه‌های عایق رطوبتی، خشتهای آسفالتی و آب بندی بامها و حتی در آسفالت جاده‌ها و بسیاری موارد دیگر می‌باشد که هر کدام دارای استانداردهای  خاصی می‌باشد. هوادهی قیر حاصل فرآیند هیدروژن‌زدایی، پلیمریزاسیون و اکسایش می‌باشد. برای نامگذاری قیرهای دمیده از چپ به راست پس از حرف ابتدا نقطه نرمی و سپس درجه نفوذ آورده می شود.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی:09121754110
 قیرهای محلول:در برخی از عملیات راهسازی بدلائل مختلف فنی واقتصادی امکان کاربرد قیرهای خالص که همگی جامد هستند وجود ندارد، بهمین دلیل از قیرهای محلول یا برگشتی استفاده می‌کنند. قیرهای محلول از حل کردن قیرهای خالص در حلالها یا روغنهای نفتی به دست می‌آید. نوع و کیفیت قیرهای محلول بر کیفیت قیرهای خالص اصلی، نوع حلال و مقدار حلال بستگی دارد. هر اندازه مقدار حلالهای نفتی در قیر محلول زیادتر باشد روانی آن بیشتر است. معمولاً درصد حلال مصرفی در قیرهای محلول ایران از 10 تا 50% تغییر میکند. عدم دسترسی به وسایل گرم کننده قیر، تجزیه شدن قیر در حرارتهای بالا، سرد شدن قیر در هنگام کار، عدم امکان نفوذ آن در مواد معدنی متخلخل، لزوم ایمنی کارگران، آتش سوزی وصرف وقت باعث می‌شود که در بعضی موارد از قیرهای محلول استفاده می‌شود. بمنظور چسبندگی قیر به مصالح مرطوب، قیر محلول مورد مصرف باید دارای درجه اسیدی مناسب باشد. قیرهای محلول در راهسازی برای اندودهای سطحی، ستونی، آسفالت سطحی، آسفالت سرد کارخانه ای و یا مخلوط در محل مصرف می شود.

عایق قیری

 

فروش انواع قیر های امولسیونی در کرج و تهران

قیرابه‌ها یا امولسیونهای قیری :امولسیون یک مخلوط دو فازی از دو مایع مخلوط نشدنی می‌باشد که فاز داخلی به صورت ذرات ریز در داخل فاز خارجی پراکنده می‌باشد. قطر ذرات در امولسیون بین 1/0 تا 5 میکرون می‌باشد لذا قطر ذرات از حالتهای محلول حقیقی و کلوئیدی بزرگتر می‌باشد. بدون استفاده از موادی به نام امولسیونساز، این تعلیق با ثبات نبوده و دو مایع مخلوط نشدنی (مثل آب و روغن) به سرعت از یکدیگر جدا شده و دو فاز مجزا را تشکیل خواهند داد. علت این مسئله آن است که به خاطر افزایش سطح تماس دو فاز و در نتیجه افزایش انرژی بین سطحی، سیستم حالت ناپایدار داشته و با جدایی دو فاز سیستم به حالت با ثبات می‌رسد.

امولسیونهای قیر در راهسازی در مواردی مانند تهیه آسفالت سرد، آسفالت سطحی، تک کت، اسلاری کت و غیره مصرف داشته و علاوه بر آن کاربردهایی مانند استفاده بعنوان مالچ در تثبیت شنهای روان، پوشش های حفاظتی مخازن و عایق کاری بام دارند.