سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع ایزوگام پشت بام در مشکین دشت کرج

نظر

فروش انواع ایزوگام  پشت بام در مشکین دشت کرج:ایزوگام چیست ؟ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف های مختلف مصنوعی می باشد که با حرارت دادن  برسطح بستر بام چسبانده میگردد تا از نفوذ کردن آب و رطوبت به بستر زیر خود جلوگیری نماید و معمولا عمر مفید آن در حدود 10 سال است. همینطور امروزه در اکثر ساختمان‌ها در زمان پی و فونداسیون و نیز در ایزوله و ایمن سازی در برابر رطوبت دیوارها ،سرویس‌های بهداشتی، استخر و در پشت بام، برای ایزوله کردن دیوارها و سطوح ایزوگام ایستاده میشود .ایزوگام یک فناوری صنعتی و متکی بر دانش روز میباشد که پس از عبور از آزمون های پیاپی در آزمایشگاه‌های کارخانه های فراوری به بالاترین کارایی خود رسیده است و نسبت پایداری خود را بالا برده است.

عایق بام

 

فروش انواع ایزوگام  پشت بام در مشکین دشت کرج

بهترین نوع ایزوگامایزوگام نوعی قیر پلیمری است که برای عایق کاری در ساختمان استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز از انواع عایق های رطوبتی و ایزوگام به وفور استفاده می شود. در فضای داخل از انواع ایزوگام برای عایق بندی کف آشپزخانه، کف و دیوارهای سرویس بهداشتی، حمام و توالت استفاده می شود. در کف سازی زیرزمین های مسکونی نیز اغلب لایه ای از بهترین نوع ایزوگام کار می شود. این عایق جهت جلوگیری از نم به واحد زیرین است. اما بیشترین کاربری ایزوگام در عایق کاری پشت بام ساختمان است. همه پشت بام ها در ساختمانی های مسکونی، تجاری و اداری نیاز به عایق کاری بام دارند. حتی سقف کارگاه ها و واحدهای صنفی نیز باید عایق بندی شود.

کاربرد ایزوگام چیست :همچنین ایزوگام به علت سبکی و مقاومت زیادی که دارد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل می‌باشد که در موارد مختلفی مانند پشت‌بام‌ها ایرانیت پی ساختمان استخرها مخازن آب تونل‌ها کانال‌های آبیاری سرویس‌های بهداشتی سردخانه‌ها سدها پل‌های هوایی باند فرودگاه پارکینگ‌های طبقاتی مرغداری‌ها لوله‌های آب گاز، نفت دامداری‌ها و… استفاده می‌شود.

روش‌های حمل و نگهداری:مهم‌ترین نکته که باید در نظر داشته باشید اول از همه بارگیری و نوع چیدن ایزوگام در وسایل نقلیه می‌باشد که بسیار مهم بوده و اگر بارگیری به طور غیر اصولی انجام گیرد باعث وارد آمدن ضرر و زیان به تولید کننده و خریدار می‌گردد، پس جهت جلوگیری از این خسارت می‌بایست در هنگام بارگیری دقت کرد که کف کامیون یا وسیله نقلیه صاف باشد و بدون برآمدگی و فرورفتگی باشد و در رول‌های ایزوگام بصورت خیلی فشرده بدون هیچ فاصله‌ای در کنار هم بارگیری شوند و قسمت انتهای بار رول‌ها باید بوسیله یک طناب یا ایزوگام‌های درجه 2 محکم بشوند تا در طول مدت مسیر جابجایی صورت نگیرد، در صورتی که به این موارد توجه نشود رول‌های ایزوگام روی هم ریخته می‌شوند و کتابی شده و غیر قابل استفاده می‌گردند.

ایزوگام بام

فروش انواع ایزوگام  پشت بام در مشکین دشت کرج

تقسیم‌بندی بر اساس شکل ظاهری:ایزوگام عادی (با عرض یک متر و رول‌های ده متری): این نوع ایزوگام برای مردم شناخته شده‌ است و با لایه‌های مختلف و روکش‌های متنوع ساخته می‌شود.

ایزوگام برش خورده (ایزوشینگل): این نوع ایزوگام با برش‌های خاص و زیبا به منظور عایق نمودن سقف‌های شیروانی جهت عایق‌کاری به همراه زیبایی ظاهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تقسیم‌بندی بر اساس نوع لایه‌های به کاررفته (تیشو و پلی آستر):تک‌لایه (شامل پلی‌استر دوخته): این نوع ایزوگام به نسبت نوع دو لایه ظریف‌تر و قابلیت انعطاف بیشتری را دارد.دو لایه (شامل تیشو و پلی استر): این نوع ایزوگام ضخیم‌تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری می‌باشد.

تقسیم‌بندی بر اساس پوشش روی آن:با روکش آلومینیم: با توجه به روکش آلومینیمی، این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد.

بدون روکش آلومینیم: این نوع بیشتر جهت عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، پی و… به کار می‌رود.

 قیمت:قیمت ایزوگام با توجه به مارک و متراژ مورد نظر شما متفاوت است اما حداقل قیمت در بازار 14 هزار تومان می‌باشد که البته هزینه نصب آن جداست

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد.شماره تماس کارشناس فنی:09121754110