سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع ایزوگام طرح دار در عظیمیه کرج

نظر

فروش انواع ایزوگام طرح دار در عظیمیه کرج:قیمت ایزوگام طرح دار:قیمت ایزوگام های طرح دار بسته به رنگ و انواع آن با یکدیگر متفاوت است و حتی قیمت آن با ایزوگام های عادی هم تفاوت قیمت دارد .زیرا دارای ضخامت بیشتری نسبت به ایزوگام فویلدار عادی می باشد . و در عین حال ضمانت اجرایی و فروش آن هم از ایزوگام های فویل دار آلومینیومی معمولی بیشتر است. ایزوگام آلومینیومی عادی با واحد قیمت متری به فروش می رسند ولی قیمت ایزوگام های طرح دار بر اساس نوع طرح ها و کاربرد آن ها طبقه بندی شده و برای فروش به صورت عمده به نمایندگی های سطح کشور ارسال می شوند. به هر حال خرید انواع ایزوگام طرح دار به صورت عمده و سفارش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه ارزان تر تمام می شود.

ایزوگام طرح دار

فروش انواع ایزوگام طرح دار در عظیمیه کرج

در یک نکته قیمت ایزوگام طرح دار به دلیل ضخامت فویل آن و کیفیت بالاتر و مقاومت بیشتری که دارد بالاتر از ایزوگام فویلدار عادی است .

ایزوگام نما:ایزوگام طرح دار در مدل های چمنی،آجرنما،موزاییکی ،آجرنمای رنگی و … تولید می گردد.ایزوگام طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری مدرن و پیشرفته ای می باشد که می تواند جایش را در همه مناطق باز کند.و دارای نقش و رنگهای متنوعی است .و با کیفیت 35 الی 30 میکرون تولید میشود ایزوگام نما طرح دار گردد. این نوع ایزوگام گران تر از ایزوگام فویلی است .چرا که زیبایی ایزوگام طرح دار بیشتر می باشد و به همین دلیل خرید این نوع از ایزوگام مقرون به صرفه می باشد.ایزوگام طرح دار بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می شود.بیشتر در نمای ساختمان استفاده می گردد.جایگزین بسیار خوبی برای نمای سنگی است و از لحاظ قیمت و اجرا از ایزوگام گرانتر و سخت است.

کاربرد ایزوگام طرح دار:ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان سازی و زیباسازی نمای شهری کاربرد دارد.ایزوگام طرح دار با دولایه روکش و ضخامت 4 میلیمتر محصول جدیدی را به بازار عرضه می شود.ایزوگام طرح دار برای دیوارها،کف استخر و زمین ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می گردد که مقرون به صرفه است.

ایزوگام طرح دار

فروش انواع ایزوگام طرح دار در عظیمیه کرج

قیمت ایزوگام طرح دار:قیمت های ایزوگام طرح دار با توجه به نوع رنگ و مدل متفاوت می باشد.ایزوگام آلومینیومی عادی با واحد قیمت به صورت متری به فروش می رسد. ایزوگام طرح دار بر اساس نوع طرح و کاربرد آن دسته بندی می شود. و برای فروش به صورت عمده در اختیار نمایندگی ها قرار می گیرد. خرید انواع ایزوگام طرح دار به صورت عمده و سفارش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه ارزان تر تمام می گردد.

مزایای ایزوگام طرح دار:مزایای ایزوگام طرح دار ، نسبت به سایر مدل ها و انواع ایزوگام ها این است که به دلیل روکش آلومینیوم یا فویل، دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر مدل های ایزوگام است. دارای طرح و رنگ بندی و مدل های مختلفی است که مشتریان بنابر سلیقه شخصی خود، میتوانند از انواع آن استفاده نمایند. میزان مقاومت و کشش ایزوگام طرح دار در مقایسه با مدل های دیگر، بیشتر است. ظاهر ایزوگام طرح دار یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های ایزوگام طرح دار است که دارای تنوع زیادی در رنگ و طرح میباشد. مکانهایی که میتوان از ایزوگام طرح دار استفاده نمود، شامل سقف خانه، زمین بازی، دیوارها و مناطق مختلف است.

انواع ایزوگام طرح دار:انواع ایزوگام طرح دار ، شامل ایزوگام هایی است که دارای طرح های سنگ، سرامیک، چوب، گرانیت، چمنی، کامپوزیت، ورساچه، لانه زنبوری و رنگی است. ایزوگام طرح دار مطابق با استاندارد جهانی تولید میشود و مراحل مختلف آزمایشگاهی را طی می نماید. از انواع ایزوگام های طرح دار میتوان به فویدار و دولایه اشاره نمود. ایزوگام طرح دار دو لایه از روکش فویل رنگی تولید میشود که دارای فرمول جدید و کیفیت بالا می باشد.