سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پوشش آب بند کننده انواع استخر در تهران و حومه

نظر

خرید پوشش آب بند کننده انواع استخر در تهران و حومه : استخر و مخازن آب، سازه‌های بتنی‌ای هستند که همیشه در تماس مستقیم با آب هستند. به همین دلیل آب بندی کردن استخرها و مخازن آب، فرایندی ضروری در پروسه‌ی طراحی و ساخت آن‌ها می‌باشد. تماس آب با این سازه‌ها می‌تواند از طریق آب درون آن‌ها یا تماس آب زیرزمینی با آن‌ها صورت بگیرد، بنابراین ضروری است که آب بندی برایشان صورت بگیرد تا دوام و مقاومت بتن بر اثر تماس با آب لطمه‌ای نبیند. اگر در بتن ترک‌هایی هرچند کوچک و ریز وجود داشته باشد، آب یا بخار آب می‌توان از همان درز به بتن نفوذ کند و بتن را دچار مشکل نماید. همیشه یکی از مهم ترین جنبه‌های استخرهای شنا، ظاهر و زیبایی آن‌ها بوده. در مورد استخرهای دیگر نظیر مخازن آب، مهمترین جنبه‌ ی آن‌ها بارهای وارد شده بر آن و تجهیزات موجود در آن‌هاست.

خرید پوشش آب بند کننده انواع استخر در تهران و حومه

برای برخی استخرهای خاص دیگر هم مانند استخرهای پرورش ماهی، حفاظت شیمیایی آن‌ها بر موارد فوق اضافه می‌گردد، چرا که موجودات زنده نیازمند به وجود آمدن شرایط شیمیایی خاصی در آب می‌باشند. در هر یک از این موارد، مصالح مصرفی جهت آب بندی استخرها متفاوت است و باید بر اساس کاربرد استخر آن‌ها را انتخاب نمود. متاسفانه هر گونه نقصانی در مراحل طراحی و ساخت استخر، منجر به عملکرد ناقص سیستم آببندی مخازن صنعتی و در نتیجه آسیب بر سازه‌ی مورد نظر است. نگهداری از استخر های خصوصی و عمومی جزو مهم ترین کارهای مراقبتی بعد از احداث آن ها به شمار می آید. به دلیل این که عموما استخر ها با موادی چون سیمان ساخته شده اند، جنس نفوذ پذیری داشته و آب به راحتی می تواند از آن ها عبور کند. از آنجا که استخر ها مانند ذخایر آبی عمل می کنند و حجم شایانی از آب را در خود نگه می دارند، باید به صورت مطمئن ساخته شوند و این حجم آب را به میزان زیادی و به بهترین شکل و بدون ذره ای نشتی در خود نگه داند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش اب بندی استخر پوشش اب بندی استخر, عایق کاری انواع استخر

همان طور که میدانید آب بندی استخر یکی از مهمترین بخش های ساخت استخر است. چون اگر آب بندی درست انجام نشود استخر به طور مداوم آب کم میکند و در رند نگه داری تصفیه و از همه مهمتر استفاده درست از استخر تداخل ایجاد می کند به همین دلیل باید در آب بندی استخر دقت بسیاری داشت. بهترین و کم هزینه ترین روش آب بندی استخر آب بندی استخر نقش مهمی را در ساخت استخر ایفا می کند و اولین و مهمترین کار برای آب بندی استخر عایق کاری و ضد آب کردن استخر می باشد.