سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توزیع چسب درزبندی استخرهای بتنی آب بند کننده در کرج

نظر

توزیع چسب درزبندی استخرهای بتنی آب بند کننده در کرج : انبساط خاک ممکن است دچار ترک خوردگی و یا افتادن گردند. بنابراین پیش از تعمیر و یا جایگزینی مجدد کاشی ها بهتر است علت خرابی بررسی گردد و چنان چه مشکلی اساسی وجود دارد برطرف گردد. به طور کلی استخرهای شنا باید به صورت سازه هایی ضد آب ساخته شوند و در غیر این صورت باید از محصولاتی ضد آب با ضخامت مناسب در سراسر استخرها استفاده نمود. به بیان دیگر چنان چه سازه ی مورد نظر ضد آب نباشد و نشتی داشته باشد، پس از اتمام کامل سازه پیدا کردن آن دشوار است. چسب بتن یکی از گزینه هایی است که جهت آب بند کردن و عایق کاری چسب های کاشی در استخرها و جکوزی هایی که با مشکل نشت آب رو به رو هستند مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چسب بتن می تواند هزینه های ناشی از تعمیر را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد. چسب بتن مایع غلیظ پلیمری با حالت امولوسیونی می باشد که به منظور کاهش نفوذپذیری بتن یا ملات و نیز افزایش چسبندگی بتن یا ملات جدید به سطح قدیمی به کار می رود.

توزیع چسب درزبندی استخرهای بتنی آب بند کننده در کرج

سازه های بتنی از سه منظر دوام ، بهره برداری و زیبایی نیازمند آب بندی می باشند. آب بندی سازه های بتنی گویای لحاظ تمهیدات لازم برای جلوگیری از نفوذ یا عبور آب یا سایر مایعات از مقطع بتن می باشد.روش های مختلفی برای آب بندی بتن وجود دارد.سه روش عمده آب بندی سازه های بتنی ، آب بندی در حین ساخت ، آب بندی به روش پوشش های سطحی یا نفوذگر ، آب بندی به روش تزریق می باشد. نوار آب بند، واتر استاپ پی وی سی و سیستم هایی که برای عایق کاری در هنگام ساخت استخر اجرا می شود، به عنوان عایق کاری اولیه است و پس از ساخت و اجرای استخر نیز، عایق رطوبتی استخر دوباره انجام شود. لایه های آب بندی سنتی، نرمه ماسه، مواد آب بندی یا چسب بتن در برخی سازه ها حین اجرا لحاظ می شود. این عایق بندی کامل نیست و تنها به عنوان زیر ساخت در نظر گرفته می شود. وجود درزها و ترک ها در سطح این عایق بندی قابل مشاهده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب درزبندی استخر بتنی چسب درزبندی استخر بتنی, انواع چسب درزگیر استخر

چسب های آب بندی از رزین درست شده است و آب گریز است و برای عایق نمودن سطوح مکانهای آبی و پر تردد از نظر رطوبت استفاده می شود و بی رنگ است که می توانید عایق کنید و جایگزین مواد سنتی از جمله قیر می باشد و آلودگی زیست محیطی هم ندارد و بهتر از مواد سنتی می باشد. چسب بتن یکی از گزینه هایی است که جهت آب بند کردن و عایق کاری چسب های کاشی در استخرها و جکوزی هایی که با مشکل نشت آب رو به رو هستند مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چسب بتن می تواند هزینه های ناشی از تعمیر را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش دهد. چسب بتن مایع غلیظ پلیمری با حالت امولوسیونی می باشد که به منظور کاهش نفوذپذیری بتن یا ملات و نیز افزایش چسبندگی بتن یا ملات جدید به سطح قدیمی به کار می رود.