سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع انواع رزین های محافظ نمای ساختمان در کشور

نظر

پخش و توزیع انواع رزین های محافظ نمای ساختمان در کشور : رزین کاری نمای اجر در سطح کشور نیز توسط نمایندگی های مربوطه صورت می گیرد. ردر شهر های بزرگ به دلیل زیاد بودن میزان الودگی و گرد و غبار نماهای ساختمانی در کم ترین زمان کثیف شده و نیاز به یک سری اقدامات پیدا می کنند. برای جلوگیری از این کثیفی در این شهر ها باید سطح آجر ها را با رزین کاری سنگ نما از تمیز کردن عایق نمود. شرکت هایی که در این زمینه در کشور فعالیت می کنند برای شستن نما از واتر و یا سند پلاست استفاده می کنند رزین کاری نما با استفاده رزین در نما های آجری باعث براق شدن نمای آجری خواهد شد چون که رزین باعث این براق شدن می شود. البته درز های موجود در بین خلل و فرج آجر نیز باید با استفاده از مواد مورد نظر پر شود. که تمامی این کارها نیز با استفاده از نانو غلیظ برطرف می گردد.

پخش و توزیع انواع رزین های محافظ نمای ساختمان در کشور

ساختمان هایی که بالاتر از این متراژ می باشند باید به صورت مذاکره با تماس گرفتن و راه های دیگر سر قیمت به تفاهم برسند. برای حفاظت از نمای های آجر باید همیشه از رزین کاری سنگ نما استفاده گردد. رزین کاری سنگ نما برای ساختمان هایی که از سنگ می باشند نیز به این صورت بوده است برای رزین کاری این ساختمان ها می توان از اپوکسی ترکیه ای نیز استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رزین نمای اجری رزین نمای اجری, رزین های محافظ نما در کرج

رزین های محافظ نمای ساختمان از جمله موادی هستند که بر پایه سیمان سیلوکسان تولید شده و نفوذناپذیری مصالح را در برابر آب، رطوبت و گرد و غبار افزایش می دهند. این مواد بعد از این که بر روی سطح قرار گرفتند با استفاده از خاصیت مویینگی به درون لوله های مویین سطح وارد می شوند. رزین های محافظ نما نفوذناپذیری مصالح را تقویت کرده و آن ها را در برابر آلودگی و تخریب ایمن می نمایند. رزین های محافظ نما را باید بر روی سطوح تمیز و عاری از هر نوع آلودگی اجرا نمود و برای اجرای آن می توان از اسپری یا قلمو استفاده کرد. از ویژگی های رزین محافظ نما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. استفاده از این مواد این امکان را برای نما فراهم می کند که بعد از بارش باران، آلودگی و گرد و غبار از سطح آن پاک شود.
  2. ماندگاری این مواد پوششی طولانی بوده و عمر مفید نما با آن ها افزایش می یابد.
  3. رزین های محافظ مانع از تغییر رنگ مصالح به کار رفته در نمای ساختمان می شوند.
  4. مقاومت این مواد محافظ در برابر رطوبت، تابش نور خورشید، گازهای جوی و مواد شیمیایی خورنده بسیار بالا می باشد.
  5. اجرای این مواد بر روی سطوح آسان بوده و به سرعت انجام می شود.
  6. رزین های محافظ نما ضد گرد و غبار و آلودگی بوده و قابل شستشو می باشند.