سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مواد نانویی جهت محافظت از نمای ساختمان ها در کرج

نظر

بهترین مواد نانویی جهت محافظت از نمای ساختمان ها در کرج : برای محافظت از نمای ساختمان نیاز است تا از عایق های رطوبتی در نمای ساختمان استفاده شود. استفاده از عایق رطوبتی به منظور محافظت از ساختمان در برابر رطوبت و ضد آب کردن ساختمان صورت می گیرد. ضرورت عایق بندی نمای ساختمان به دلیل تاثیرات پوسیدگی، ترک زدگی، فرسودگی و … است. که سرما و آب و رطوبت بر انواع مصالح ساختمانی وارد می کند. یکی از برترین فناوری ها در عصر جدید فناوری نانو است. کاربرد نانو در صنعت ساختمان سازی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 

بهترین مواد نانویی جهت محافظت از نمای ساختمان ها در کرج

پس از اتمام نماکاری ساختمان، باید از پوشش محافظ نما به منظور ایجاد مانعی در مقابل نفوذ آب و رطوبت به لایه های زیرین، استفاده نمود. این کار سبب می شود تا از ایجاد خسارت های احتمالی در آینده جلوگیری شود و هزینه های مربوط به ترمیم و بازسازی کاهش یابد. موادی که برای محافظت از نما به کار می روند از ایجاد واکنش شیمیایی که منجر به جذب آلودگی و تخریب سطح می شود، جلوگیری به عمل می آورند. سطحی که با این مواد پوشیده می شود قابل شستشو بوده و به راحتی با آب تمیز خواهد شد. نمای اکثر ساختمان ها با آجر و سنگ کار شده است و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی ندارند. آلودگی و گرد و غبار به راحتی بر روی این نماها می نشیند و به مرور زمان با بارش باران به لایه های زیرین نفوذ می کند. این آلودگی ها علاوه بر این که مقاومت ساختمان را پایین می آورند، باعث کدر شدن نما نیز می شوند. به دلیل اینکه پاک سازی این نماها و ترمیم آن ها وقت گیر و هزینه بردار است، در ساختمان های جدید اصولاً از عایق به منظور حفظ نما در برابر عوامل متغیر محیطی استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین محافظ نما بهترین محافظ نما, انواع عایق های محافظتی نما

نوع دیگری از مواد محافظ نما، با نفوذ به خلل و فرج وبستن راه نفوذ دیگر مواد به سطوح را می‌بندند. این مواد بر پایه سیلان سیلوکسان بوده و تغییری در  رنگ و شکل ظاهری سطوح ایجاد نمی‌کنند. این مواد پس از اجرای بر روی سطح، از خاصیت مویینگی استفاده کرده و به درون لوله‌های مویینِ سطوح نفوذ می‌کنند. مواد رزینی با از بین بردن جذب سطحی محل اجرا، آنها را در مقابل نفوذ آب، گرد و غبار و گازهای جوی مقاوم می‌سازد. این مواد در دو نوع، پایه آب و پایه حلال تولید می‌شوند.