سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع عایق رطوبتی دو جزئی سفید نانو در کرج تهران

نظر

پخش و توزیع عایق رطوبتی دو جزئی سفید نانو در کرج تهران : محصولی تک جزیی, آب پایه, با تنوع رنگی که به منظور لایه دکوراتیو آب بند بر روی کف, بام ها, سرویس ها, نماهای جانبی, ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. مقاومت دمایی 180 درجه الی -40 درجه سانتی گراد, انعطاف پذیری بسیار بالا,‌مقاومت در برابر نور خورشید و کلیه عوامل جوی, با اجرای سریع, آسان, تمیز و 40 درصد کاهش مصرف سوخت. عدم نیاز به تخریب لایه های سطحی موجود و امکان اجرای آن بر روی آسفالت, سطوح فلزی و گالوانیزه, کیه سطوح بتنی شیبدار, که پوشش دکوراتیو مطمئن و نفوذ ناپذیر را روی سطح اعمال می نماید.قابلیت ترکیب با سیمان سیلیس جهت اجرای پوشش های سخت و همچنین با ترکیب مواد پودر معدنی جهت ایجاد سطوح طرح دار و بافت دار کاربرد دارد.

پخش و توزیع عایق رطوبتی دو جزئی سفید نانو در کرج تهران

این محصول ، یک عایق رطوبتی دو جزئی می باشد که بر اساس گزارش تحقیقاتی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن وزارت مسکن و شهرسازی به عنوان یک غشای سیال سرد اجرا بر پایه سیمان پلیمری و دیسپرسیون­‌های استایرن آکریلیکی با قابلیت انعطاف‌پذیری و کشسانی بالا، جهت آب‌بندی تمامی سطوح بتنی و غیر بتنی کاربرد دارد. این محصول به صورت نیمه جامد بر روی سطوح اجرا شده و پس از خشک شدن تشکیل لایه‌ای انعطاف‌پذیر، 100% آب­ بند، با چسبندگی بسیار بالا (حدود 2مگاپاسکال) را می­‌دهد. در طبقه­‌بندی مواد آب­‌بندی در دنیا به واسطه این که اجرای این محصول همانند اجرای پوشش‌­های رنگ می‌­باشد، از این محصول به عنوان یک رنگ آب­‌بند پلیمری پایه سیمانی (Polymer Cement-Based Waterproof Paint) یاد می­‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نانو عایق سفید رطوبتی نانو عایق سفید رطوبتی, بهترین عایق های رطوبتی

عایق سفید یا بام سفید نوعی عایق رطوبتی حرارتی به شمار می آید که از نفوذ آب و رطوبت به سطح جلوگیری می کند و با انعکاس نور خورشید مانع گرم شدن سطح می گردد. روش های سنتی عایق کاری بسیار وقت گیر و پر زحمت می باشند، اما با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدیدی قابل استفاده هستند که نه تنها عمر سقف را طولانی تر کرده بلکه به راحتی قابل اجرا می باشند. یکی از این روش ها استفاده از عایق سفید است که سطحی یکدست و مقاوم در برابر تغییرات جوی بر روی پشت بام منزل شما ایجاد می کند. این عایق پوششی جایگزین برای انواع عایق سنتی مانند ایزوگام و قیرگونی است که بر پایه مواد اکریلیک و پلیمری ساخته می شود. از این عایق در آب بندی کلیه سطوح از جمله پشت بام، بام سبز، سرویس های بهداشتی، حمام، پی ساختمان، استخرها، آسفالت، انواع ایزوگام، سطوح بتنی و سطوح چوبی استفاده می شود.