سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نانو عایق رطوبتی رنگی پوشش آب بندکننده نمای ساختمان

نظر

بهترین نانو عایق رطوبتی رنگی پوشش آب بندکننده نمای ساختمان : نمای ساختمان های در معرض ناخالصی های هوا (دوده ، دود ، گرد و غبار) ، جایی که می خواهیم به حفاظت عالی از سطوح نما برسیم و آنها را تمیز نگه داریم می توانیم از رنگ نانو استفاده کنیم . مناسب برای سطوح درشت و ریز ، به شدت در معرض افزایش رطوبت است و یک انتخاب عالی برای محافظت از رنگ نانو نمای ساختمان های مرتفع می باشد. در بسیاری از موارد توقع کارفرمایان علاوه بر عایق کاری ، رنگ نمودن سطح نیز بصورت همزمان می باشد. نانو عایق رطوبتی رنگی محصولی کارآمد و منحصر به فرد است که علاوه بر عایق کاری سطوح مختلف، موجب زیبایی سطح می شود ، این محصول بهترین جایگزین برای ایزوگام جهت پوشش بام و همچنین گزینه مناسبی برای رنگ نما می باشد .این محصول نوعی پوشش آب بندکننده است که از رزین های آکریلیک و الاستومری آب پایه ساخته شده است و پس از خشک شدن غشایی الاستیسیته و کاملاً ضد آب روی سطح ایجاد می کند .

بهترین نانو عایق رطوبتی رنگی پوشش آب بندکننده نمای ساختمان

نانو عایق رطوبتی رنگی را می توان بر روی انواع سطوح بتنی ، سیمانی ، فلزی ، سطوح ایزوگام یا آسفالت شده ، موزائیک ها ، چوب و ... به راحتی اجرا نمود. البته به شرطی که سطح زیر کار چرب یا جلبک زده نباشد. نانو عایق رطوبتی در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بالایی دارد و در فام های روشن تا 30 درصد از هدر رفتن مصرف انرژی در ساختمان جلوگیری می کند. نانو عایق رطوبتی رنگی دارای انعطاف پذیری و الاستیسیته بالایی می باشد و در بازه های دمایی مختلف خواص کشسانی خود را حفظ می کند. نانو عایق رطوبتی هیچ گونه آلودگی برای آب شرب ندارد و می توان از آن به راحتی برای پوشش سطوح مخازن آب و استخرهای شنا و پرورش ماهی به عنوان رنگ عایق استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق نانو روی نما عایق نانو روی نما, بهترین عایق های رطوبتی

قبل از انکه بخواهیم عایق های نانو را بشناسیم بهتر است ابتدا، به طور مختصر عایق رطوبتی سنگ نما و انواع ان را بشناسیم. زیرا عایق های نانو در نمای ساختمان از انواع عایق رطوبتی سنگ نما هستند. عایق رطوبتی سنگ نما نمونه ای از مصالح ساختمانی هستند. که برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان و خراب کردن مصالح ساختمانی، تهیه شده اند. در دوره های قبل از عایق های رطوبتی به طور معمول در پشت بام ها استفاده میشد. اما امروزه در عایق رطوبتی سنگ نما برای ساختمان ها و به منظور جلوگیری از تخریب انها نیز عایق کاری انجام می شود. زیرا به طور معمول هر فضایی از ساختمان که ممکن است در صورت نفوذ رطوبت به ساختمان اسیب وارد کند. نیازمند عایق کاری است.