سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه عایق های الاستومریک بدون چسب و پشت چسبدار در کرج

نظر

عرضه عایق های الاستومریک بدون چسب و پشت چسبدار در کرج : عایق صدا یا عـایق صوتی ( عایق الاستومری صوتی آکوستیک )  پوششی است که به منظور کاهش صدا و جلوگیری از عبور آن از محیطی به محیطی دیگر استفاده می شود .عایق های فوم صوتی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا نقش مهمی را جهت کاهش صدا و انتقال آن به محیط پیرامون ایفا می کند .عایق های فوم صداگیر یکی از مدرن ترین و بروزترین عایق های جذب صدا در دنیا بوده که هم در مصارف ساختمانی و هم چنین صنعتی برای دیوارهای مشترک و کف و سقف سازه مورد استفاده قرار می گیرد. عایق الاستومری صوتی ( فوم صوتی الاستومریک  NBR ) از فوم لاستیکی سلول بسته تولید و ساخته می شود.

عرضه عایق های الاستومریک بدون چسب و پشت چسبدار در کرج

که این نوع عایق های الاستومریک دارای بافت سلولی غیر متخلخل و بست? بزرگتر از نود درصد می باشد. این نوع عایق الاستومری به شکل و فرم  پشت چسبدار و روکش آلومینیومی و بدون چسب هم تولید می شود و در سایز و ابعاد و اشکال مختلف به فروش می رسد. عایق الاستومری صوتی ، دارای پایداری بسیار خوبی است  و استحکام  خیلی زیاد در برابر منتشر شدن  صوت، کندانس و فقدان حرارت دارد. از فوم لاستیکی سلول بسته ساخته شده است، که دارای ساختار سلولی غیر متخلخل و بست? بزرگتر از 90 درصد است. این نوع عایق الاستومری بصورت پشت چسبدار نیز تولید میگردد. عایق الاستومری صوتی، دارای پایداری بسیار مناسبی بوده و مقاومت بسیار بالایی در مقابل انتشار صوت، کندانس و فقدان حرارت دارد. به دلیل برش آسان و سهولت چسبکاری در نصب این نوع از عایق، زمان اجرای پروسه نصب عایق، بیش از 40 درصد کاهش می یابد. همچنین به علت استفاده نشدن از موارد مضر برای محیط زیست و انسان در تولید عایق الاستومری صوتی، هیچگونه ضرری متوجه سلامت انسان و محیط زیست نمی گردد. این محصول دوستدار محیط زیست بوده و پتانسیل بسیار پایینی برای تخلیه لای? اوزون ODP و افزایش گرما زمین GWP دارد و مطابق با استانداردهای سازه برای دریافت بیشتر نقاط LEED است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق الاستومری صوتی عایق الاستومری صوتی, انواع عایق های ضد صدا در منازل

از عایق الاستومری صوتی به منظور محدودکردن انتقال اصوات از سقف و کف و دیوارها به فضای پیرامون در اماکن مسکونی و صنعتی استفاده می شود .عایق الاستومری رولی که به صورت ساده و موج دار در بازار موجود است به دلیل ساختار سلولی و سطح متخلخل خود نقش اساسی در کاهش صداهای ناهنجار و مزاحم را داشته و از ورود صدای ناهنجار به داخل ساختمان جلوگیری می کند. عایق های الاستومری صوتی به دو صورت موج دار و ساده ، پشت چسبدار و ساده در بازار موجود می باشد.