سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید عایق های رطوبتی جهت درزبندی و آب بندی انواع لوله ها

نظر

خرید عایق های رطوبتی جهت درزبندی و آب بندی انواع لوله ها : در هر ساختمان بخشی به نام تاسیسات وجود دارد که شامل قسمت‌های مختلفی است. متاسفانه مقدار به هدر رفتن گرما در قسمت‌های مختلف ساختمان بسیار زیاد است، که این امر باعث مصرف سوخت زیادی می‌شود. پس برای جلوگیری از اتلاف گرما در بخش‌های مختلف تاسیسات و صرفه‌جویی در مصارف سوختی باید مانع ایجاد کنیم، به طوری که گرمای تولید شده توسط سیستم حرارتی ساختمان فقط صرف گرم کردن اتاق‌ها و سایر محل‌هایی که احتیاج به گرما دارد، شود. به همین علت است که عایق کاری لوله آب، مخزن‌ها و دیگ حرارتی را انجام می‌دهیم تا گرما در عایق محفوظ باقی بماند.

خرید عایق های رطوبتی جهت درزبندی و آب بندی انواع لوله ها

نفوذ رطوبت به داخل عایق های هدایتی باعث کاهش خاصیت عایق آنها می شود برای جلوگیری از این نفوذ در عایق های سطوح ساختمانی (نظیر دیوار ،سقف و کف) و عایق لوله های حامل سیال گرم و هم چنین برای جلوگیری از تماس رطوبت زمین با لوله های فلزی (که باعث زنگ زدگی آنها می شود)باید از عایق های رطوبتی استفاده گردد. عایق های رطوبتی موادی هستند که از نفوذ رطوبت از یک طرف به طرف دیگر جلوگیری می نمایند.تعدادی از این عایق ها که در تاسیسات به کار برده می شود عبارتند از :کلیه اجسامی که آغشته به قیر شده باشند مانند گونی،کاغذ و هم چنین مواد لاستیکی ،پلاستیکی و نظایر آنها به عنوان مثال روی عایق های پشم شیشه ،پشم معدنی وپشم سنگ را گاهی اوقات با کاغذ یا پارچه قیراندود و هم چنین مواد لاستیکی و پلاستیکی می پوشانند تا از نفوذ رطوبت جلوگیری شود. تاسیسات گازرسانی برای جلوگیری از زنگ زدن و پوشیدن لوله های روی کار از ضد زنگ و رنگ روغنی و برای لوله های زیر کار از نوار پلاستیکی و رنگ مخصوص زیر کار (پرایمر)استفاده می شود. در تاسیسات گرمایی، برای کم کردن تلفات حرارتی سطوح مختلف ساختمان ،لوله ها ،کانال ها و مخازن و جلوگیری از نفوذ رطوبت و انتقال صدا ،از مواد و مصالحی به نام (عایق) استفاده می شود. عایق ها به سه دسته :حرارتی، (هدایتی ،هم رفتی و تشعشی)، رطوبتی و صوتی تقسیم بندی می شود.

عایق رطوبتی لوله عایق رطوبتی لوله, انواع عایق های رطوبتی درزبندی

عایق کاری لوله ها ،کانال ها و مخازن بای براساس شرایط و ضوابط زیر انجام گیرد.

1_جنس عایق و روکش آن باید برای کار در دمای سیستم ،لوله کشی و شرایط محل مناسب باشد.

2_قسمت هایی از لوله که از دیوار آتش عبور می کند نبای عایق یا روکش عایق داشته باشد.

3_جنس عایق و روکش آن باید یا آنچه در مقررات ملی ساختمان برای حفاظت آن منطقه از ساختمان در برابر آتش مقرر شده مطابقت داشته است.

4_استفاده از مواد مصالح سوختنی به عنوان عایق روکش ،عایق و دیگر مواد کمکی از قبیل چسب ،نوار چسب و غیره مجاز نیست.

5_اگر لوله در معرض یخ زدن باشد ضخامت عایق با روش های مهندسی مورد تایید (به منظور جلوگیری از یخ زدن سیال داخل لوله) تصحیح شود یا برای جلوگیری از یخ زدن از روش های دیگری جز عایق کاری استفاده شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.