سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش عایق نانو درزبندی ایزوگام پشت بام در کرج تهران

نظر

فروش عایق نانو درزبندی ایزوگام پشت بام در کرج تهران : در حالت کلی تمامی کارخانه های تولید ایزوگام، ایزوگام ها را در دو نوع متفاوت ایزوگام فویدار و ساده یا پودری تولید میکنند که موارد استفاده ی انها متفاوت می باشد. از این نوع ایزوگام بیشتر برای عایق نمودن دیواره های خارجی و بام هایی که در معرض تابش نور خورشید هستند استفاده می گردد زیرا این عایق می تواند پرتوهای UV نور خورشید را بازتاب دهد و از شل شدن قیر ایزوگام و فرسایش آن جلوگیری کند. فویل موجود در سطح این نوع ایزوگام باعث افزایش عمر ان در مقابل فرسایش ناشی از نور خورشید می شود. از دیگر ویژگی های این نوع ایزوگام این است که زیبایی بصری بهتری نسبت به نوع دیگر دارد بنابراین در مکان هایی که در معرض دید قرار دارند بیشتر از این نوع ایزوگام استفاده می کنند. 

فروش عایق نانو درزبندی ایزوگام پشت بام در کرج تهران

برای عایق کاری پشت بام هایی با سطوح سیمانی و بتنی باید از عایق های سفید و رنگی نانو استفاده نمود. این مواد به دلیل دارا بودن غلظت مناسب و نسبتا بالا، جذب سطح نشده و پس از خشک شدن لایه ای از لاستیک فشرده بر روی سطح ایجاد کرده که به دلیل چسبندگی بالا ، به سطح پشت بام چسبیده و آن را آب بند می نماید و بعلت دارا بودن خاصیت کشسان، در برابر نشت سطحی و ترک های احتمالی پشت بام مقاومت می نماید. سالهاست مردم بر این باور هستند که تنها راه آب بندی و ایزولاسیون قسمت های مختلف ساختمان از جمله سرویس های  بهداشتی ، حمام ، استخر، سونا ، جکوزی ، پشت بام ، روف گاردن ، تراس ، مخازن آب شرب ، نمای ساختمان و… ، استفاده از عایق های سنتی مثل قیرگونی و ایزوگام است. این درحالی است که در کشور های اروپایی به خصوص در 30 سال اخیر از چسب های ساختمانی جهت آب بندی و عایق سطوح ذکر شده استفاده می شود. زیرا این مواد آب بند از لحاظ کیفیت، قیمت اجرایی و طول عمر بسیار بهتر از عایق های سنتی می باشد . چسب های ساختمانی که بر پایه فناوری نانو ساخته شده اند دارای سیستم عملکرد نفوذ گر می­ باشند ( بین 3 تا 5 میلی متر به عمق سازه نفوذ می کنند) اما عایق های سنتی قدیمی برخلاف چسب های آب بندی جدید صرفا یک لایه سطحی می باشد و داخل سطح نفوذ نمی کنند. این نوع مواد ضد اشعه خورشید ( آنتی یو وی ) می ­باشند و با تابش اشعه خورشید بر خلاف عایق های سنتی مستحلک نمی­ شوند.

عایق نانو درزبندی ایزوگام پشت بام عایق نانو درزبندی ایزوگام پشت بام, انواع عایق های رطوبتی

یکی از دلایل طول عمر بالای این نوع چسب های ساختمانی تحمل دمایی بالایی می باشد که این نوع محصولات دارا می­باشند، اما عایق های سنتی چون قالبا بر پایه نفت هستند نمی توانند تحمل دمایی مطلوبی داشته باشند و تحت تاثیر با سرما و گرما واکنش های نا متعارف نشان می دهند. چسب های ساختمانی جدید بر خلاف عایق های سنتی سیستم اجرای راحتی دارند و اکثرا اجرای این محصولات با قلمو صورت میگیرد و هر شخصی با مطالعه در مورد محصولات به راحتی می تواند آن را اجرا کند و نتیجه مطلوبی را از آن محصول بگیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.