سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق کاری حرارتی ساختمان به دو روش توکار و روکار در کرج

نظر

عایق کاری حرارتی ساختمان به دو روش توکار و روکار در کرج : عایق کاری ساختمان به دو روش توکار و روکار انجام می شود. روش توکار به این صورت است که در جدار داخلی دیوارها به هنگام ساخت سازه یک عایق مناسب با شرایط محیطی قرار داده می شود. لازم به ذکر است، در این روش قالب بندی دیوارها به وسیله پروفیل های چوبی یا فلزی ساخته شده و عایق در میان قالب بندی قرار می گیرد. پس از انجام این کار، لایه بیرونی دیوار و به اصطلاح نمای خارجی ساخته می شود. این در حالی است که عایق های روکار بر روی دیوار نصب می شوند و پس از اتمام سازه می توان به اجرای آن ها اقدام کرد. استفاده از عایق های روکار درمکان هایی مانند استودیو ضبط صدا و موسیقی زیاد به چشم می خورد. 

عایق کاری حرارتی ساختمان به دو روش توکار و روکار در کرج

عایق کاری مکان هایی که از سازه مشخصی برخوردار هستند عموما با استفاده از عایق های معدنی صورت می گیرد. دلیل این امر انعطاف پذیری بالای این دسته از عایق ها است. عایق کاری بدون سازه نیز از دیگر راهکارهای اجرای عایق کاری بوده وهمان گونه که گفته شد، در مکان های بدون سازه از عایق های پلیمری استفاده می شود. انتخاب و استفاده از عایق حرارتی با کارآیی بالا در دراز مدت بسیار اهمیت دارد. اما علاوه بر انتخاب عایق مناسب باید در انتخاب ضخامت عایق نیز حساس باشیم و مناسبترین ضخامت را برای عایق خود انتخاب کنیم. پس انتخاب ضخامت برای هر عایقی به اندازه انتخاب نوع عایق اهمیت دارد. تقریباً یکی از اشکال عایق های حرارتی نوع رولی (تخته ای یا پتویی) آن است و عایق های رولی نیز بهترین انتخاب برای عایق حرارتی دیوار توکار است. که باعث می شود اطمینان حاصل کنیم که هوای بیرون به داخل ساختمان نفوذ نمی کند. عایق کاری هر ساختمانی امری ضروری است، چرا که باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد و دوره بازگشت سرمایه کوتاه مدتی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری حرارتی روکار و توکار عایق کاری حرارتی روکار و توکار, عایق های حرارتی دیواری

مزایای استفاده از عایق حرارتی دیوار توکار :

  • برای دیوارهایی که دارای حفره های فراوانی است، عایق حرارتی دیوار توکار بهترین انتخاب است و علاوه بر ویژگی های حرارتی باعث پر شدن این گونه حفره ها در داخل دیوار می شود.
  • باعث بالاتر رفتن استحکام دیوار شده و سطوح داخلی دیوارها را محکم تر کرده و از متراکم شدن و تخریب آن در بلندمدت جلوگیری می کند.
  • بنا به نیاز شما اگر در اتاقی دلیلی بر استفاده از عایق حرارتی دیوار دیده نمی شود می توان از آن استفاده نکرد و تنها دیوار هایی که نیاز است را عایق کاری کرد.
  • برخلاف عایق های حرارتی دیوار روکار، این گونه عایق ها زیبایی سازه شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
  • زمانی که پروژه عایق کاری ساختمان شما به پایان می رسد دمای داخل ساختمان به صورت قابل توجهی بالاتر رفته و این در حالی است که میزان استفاده از وسایل گرمایشی نیز به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.